Problem w dialogu Gothic 2 Noc Kruka 3167 2

O temacie

Autor Kefor97

Zaczęty 10.02.2019 roku

Wyświetleń 3167

Odpowiedzi 2

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, mam problem z dialogiem, gdyż nie odpala gothic, może go ktoś, kto się bardziej zna przeanalizować ten skrypt? Z góry dzięki.
Cytuj
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = NONE_999_Milan;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Milan_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Milan_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Milan_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Milan_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_01"); //Kim jesteś? Co tutaj robisz?!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO1_15_02"); //Nazywam się Robin, jestem poszukiwaczem przygód.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_03"); //Poszukiwaczem przygód powiadasz? No dobra.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO1_15_04"); //A ty? Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_05"); //Nazywam się Milan jesteśmy piratami razem z moim przyjacielem Albertem.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Milan_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Co tutaj robicie?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO2_15_01"); //Co tutaj robicie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO2_03_02"); //Nie mogę ci tego powiedzieć, równie dobrze mógłbym teraz skoczyć z wyspy na pożarcie rekinów.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Milan_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Mogę ci w czymś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Milan_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Milan_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_01"); //Mogę ci w czymś pomóc?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO3_03_02"); //Mógłbyś się przejść do górnej części wyspy i zakupić od Corala Alchemika 5 Szynek, ponieważ nas zapas się już kończy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_03"); //Jasne, już się robi.
    MIS_FoodMilan = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_FoodMilan, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_FoodMilan, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_FoodMilan,"Pirat Milan poprosił mnie abym przyniósł mu 5 szynek, kupie je u alchemika Corala.");
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_Milan_HELLO4_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO4_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Gdzie ja wogóle jestem?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO4_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO4_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO4_15_01"); //Gdzie ja wogóle jestem?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO4_03_02"); //Jesteśmy na wyspie Veragon.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO4_15_03"); //Dzięki.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO5 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 5;
   condition    = DIA_Milan_HELLO5_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO5_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "(Opowiedz kawał)";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO5_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO5_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO5_15_01"); //Wiesz jak nazywa się Mag Wody bez przyrodzenia?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO5_03_02"); //Jak?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO5_15_03"); //Niebieski bez
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO5_03_04"); //Hahahaha, dobre. Trzymaj za to kilka złotych monet.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 15);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 15);
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO6
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO6 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_Milan_HELLO6_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO6_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Możesz mi coś sprzedać?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO6_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Milan_HELLO5))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Milan_HELLO6_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO6_15_01"); //Możesz mi coś sprzedać?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO6_03_02"); //Ja nie ale u Alberta znajdziesz małe co nie co.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};


Post połączony: 2019-02-10, 22:00
Dokładniej to mam problem z tym tekstem:
Cytuj
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Milan_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Mogę ci w czymś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Milan_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Milan_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_01"); //Mogę ci w czymś pomóc?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO3_03_02"); //Mógłbyś się przejść do górnej części wyspy i zakupić od Corala Alchemika 5 Szynek, ponieważ nas zapas się już kończy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_03"); //Jasne, już się robi.
    MIS_FoodMilan = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_FoodMilan, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_FoodMilan, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_FoodMilan,"Pirat Milan poprosił mnie abym przyniósł mu 5 szynek, kupie je u alchemika Corala.");
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

A jeszcze dokładniej z  MIS_FoodMilan = LOG_RUNNING; podczas odpalania wyskakuje nieznany identyfikator
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A masz zadeklarowaną zmienną MIS_FoodMilan? Oczywiście pytanie retoryczne.

Wejdź do story globals i zadeklaruj ją.

var int MIS_FoodMilan;
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Miałem jedynie w Log_constants_mattes ale jak wrócę do domu spróbuję dzięki

Post połączony: 2019-02-11, 18:15
Gdzie dokładnie to zadeklarować w story globals?

Post połączony: 2019-02-11, 18:28
Gothic zadziałał, odpalił, jednak nie mogę pogadać z NPC mając ubraną skórzaną zbroję, jak podejdę do niego bez zbroi ten mnie zagaduje jednak nie pojawia się żaden dialog, potem otwiera się okno do wyboru dialogu, po wybraniu nic się nie wyświetla. O co chodzi?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry