HoMM 3: HotA - wspólne granie 17043 35

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 31.03.2018 roku

Wyświetleń 17043

Odpowiedzi 35

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
no DG  raczej nigdy nie jest stosowane
no DB oznacza no Double bulid nie wolno rozwijać 2 zamków na poziomie militarnym.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Wszystkie chwyty dozwolone - takie zasady bym przyjął :D Ja teraz mam napięty grafik, ale jeśli coś z tego będzie, to za parę takich grań na pewno dołączę.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Zgadzam się też z Majkelem. Proponuje także tury symultaniczne, bo na zwykłych gra by się diabelnie przeciągnęła.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Niestety w piątek odpadam, ale następnym razem chętnie.

Wciąz nie otrzymałem odpowiedzi: gracie symultanicznie czy turowo?
Oczywiście, że symultanicznie. Turowo nie ma sensu. Zależy to głównie od mapy, ale na początku symultanicznie trzeba grać. Wadą jest jedynie to, że po pewnym czasie gracze wpadają na siebie i czasami trzeba powtórzyć turę, bo ktoś jest de facto pierwszy w kolejce i jego ruch jest ważniejszy. :|

no DG  raczej nigdy nie jest stosowane
no DB oznacza no Double bulid nie wolno rozwijać 2 zamków na poziomie militarnym.
Nie rozumiem tych zasad. Skoro rozgrywka pozwala, i jest to zgodne z mechaniką gry, jej zasadami, to po co sobie utrudniać?

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no DG  raczej nigdy nie jest stosowane
no DB oznacza no Double bulid nie wolno rozwijać 2 zamków na poziomie militarnym.
Nie rozumiem tych zasad. Skoro rozgrywka pozwala, i jest to zgodne z mechaniką gry, jej zasadami, to po co sobie utrudniać?

Ja akurat rozumiem, ponieważ HOMM nie jest przystosowany do multiplayera i nie ma balansu. W typowo sieciowych grach, rozgrywka jest tak zaprojektowana że żadnej z graczy nie może uzyskać długoterminowej przewagi bo miał szczęście i trafiło mu się, na przykład, silne zaklęcie (latanie, brama miasta etc.) a drugiemu nie. Poza tym są gry, gdzie w momencie gdy jeden z graczy się zabunkruje (Civilization V i Wielki Mur), to nie ma możliwości się przebicia i gra traci sens. Albo specjalnie się narzuca sobie ograniczenia aby gra stała się bardziej dynamiczna (Original War).

Nie nalegam na granie na zasadach, chociaż nie mam też nic przeciwko. Często grywam w Civkę przez neta i najczęściej gra się bez Wielkiego Muru oraz (rzadziej) bez Wielkiej Biblioteki bo psują balans
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
W H3 masz duże RNG zasady  pozwalają powiedzmy częściowo wyeliminować jego wpływ, bo co to za przyjemność jak za pomocą dd w ciągu jednego miecha wyjdę z biomu i pozabijam wszystkim samym stworami z banków, zasady to ograniczają bo jeszcze guardów z biomu trzeba zabić i przejść przez pustynie :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
No to darujmy sobie używanie DD i tyle.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No to kto się pisze na piątek?
1. Adanos

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
1. Adanos
2. Kereth
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W piątek po 20.

1. Adanos
2. Kereth
3. Brat Adanosa

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
A jest jakieś ograniczenie liczby graczy?
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
To chyba gra na max 8 graczy, prawda?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
3. Brat Adanosa
Innos?  :lol2:
Nie będzie ci do śmiechu jak ci dupę skopie, z tego co pamiętam grał całkiem nieźle w CoHa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
3. Brat Adanosa
Innos?  :lol2:
Nie będzie ci do śmiechu jak ci dupę skopie, z tego co pamiętam grał całkiem nieźle w CoHa.
Brat Azteka grał w CoHa, mój grał w Dotę. :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dzisiaj graliśmy drugi raz, kończymy mapę. Sporo się dzieje, jest w każdym razie ciekawie. ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry