[G2NK] Laer Gjoll - Horror of cementery/Laer Gjoll - Horror na cmentarzu PL 30120 35

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 20.12.2014 roku

Wyświetleń 30120

Odpowiedzi 35

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
I tu problem kolejny wybrałem to z tą rodzinną i idę do nich a to są zombie no i nie wiem co z tym zrobić bo wraz nic nie wiem o tej tajemnicy :/
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Spoiler
To cała tajemnica, są oni zombie. Jak chcesz jeszcze powybijać zombiaki z cmenatrza możesz wziąć ich ze sobą, a wspomogą Cię w walce. Zadanie o ile wiem się nie zamyka.
 

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
A ta kaplica Urtanów?  Wiesz może o co tam chodziło?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Spoiler
Tak, po wybraniu tej tajemnicy otwierało się wejście i w środku była zbroja Urtanów do zdobycia :)
 

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
A ten almanach opetania?  Wiesz o co tam chodziło?
A i dzięki za informacje :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Z tym ie wiem o co chodzi. 
 

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Za drugim razem udało mi się tego moda przejść w jeden dzień. Strasznie krótko... Poza tym mam dwa pytania do dwóch zadań, których nie udało mi się ostatecznie wykonać. Gdzie jest ten potwór, o którym mówi Esh, i o co chodzi z tą księgą umarłych? Opiekun mi jej nie dał, a nie wiadomo, gdzie jej szukać. Ogólnie mod jest słaby, można by było z niego znacznie więcej wycisnąć. Pomysł dosyć oryginalny, gdyby dodać więcej autorskich zbroi, więcej zadań, więcej terenu, wydłużyć czas rozgrywki, to byłby to naprawdę interesujący mod.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
1. Ten potwór jest niedaleko krypty, gdzie ukrywał się ten koleś co uciekł najemnikom. Blisko jaskini Esha. 
2. Księgę Umarłych miał przy sobie Esh.
 

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Problem zabiłem tych bandytów i nie ma ich przy bramie czyli że nie wyjde czy wyjde?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie wyjdziesz. Chyba, że zostawiłeś przy życiu Lindę. 
 

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Nikt nie żyje a jak wyjde tym chrzaszczem to zaliczy czy nie?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 

Ukah

Ukah

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Da się jestem ciekaw czy odrazu po wyjściu z domu na kodach wyjde
 

Eoven

Eoven

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Panie i Panowie,
ta modyfikacja koniecznie wymaga poradnika. Użytkowniku: Gracz. Filmik udostępniony przez Ciebie nie działa.

Jak dalej ruszyć zadanie z Ruinami Świątyni? I z odczynnikami?

Znalazłam w tamtym klasztorze ukryty przełącznik w kolumnie z niebieskim płomieniem który niestety nie działa. Potrzebuję go by przyzwać Izydę i jej sługi. Poradzicie co dalej?
 

Jarkendar777

Jarkendar777

Użytkownicy
posty49
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o Izydę to nie skorzystałem z tego rozwiązania, bo nie widziałem jak to ruszyć, więc sprawę załatwiłem z przełącznikami.  Tylko wtedy magowie ożywieńcy w tej gotyckiej świątyni drą się jak poszukiwacz i atakują, ale tak chyba ma być.
Chyba ten przełącznik  wypali tylko gdy użyjesz łuku, który jest schowany po lewo od tego miejsca, gdzie należy stanąć do strzelania. Aby go zdobyć musisz kliknąć w przełączniki, które zadziałają tylko wtedy gdy będziesz miał te kamienne krążki alchemiczne, znajdziesz je w każde kaplicy, jest ich chyba 5.
Od siebie dam taką radę: Uratnów należy traktować zwojem śmierć ożywieńcom, padają jak szkielety,a opłaca się, bo są cholernie mocni.
Od Maga tego drugiego nie Wissariona bierzcie runę bryła lodu, to pomaga, gdy chmara przeciwników się na ciebie rzuca.
Jedyne co mnie nurtuje to o co chodziło z tym dziwnym małżeństwem w chacie na początku  gry, nikt nie wie o ich istnieniu,ani magowie,ani bandyci,a na koniec gry zamieniają się w zombie i nawet jak prosimy opiekuna by rozwiązał tę zagadkę to na jedno wychodzi i nie dowiadujemy się niczego więcej.

Jeśli chodzi o ocenę moda to mod bardzo mi się podobał, ale był mocno psychodeliczny i przyznam, że o wiele bardziej niż Die bedrohung. Te dziwne dźwięki, wycia, odgłosy sprawiały, ze na serio często lekko się bałem XD
 
Wiem czym jest świat. Ale on nic nie wie o mnie.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Podbijam pytanie kolegi wyżej.
Spoiler

EDIT: A nie dobra, znalazłem już odpowiedź w temacie...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry