Pomoc - Google nie jest bezpieczne 2152 3

O temacie

Autor Nezzie

Zaczęty 18.06.2017 roku

Wyświetleń 2152

Odpowiedzi 3

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam serdecznie. Podczas użytkowania google chrome, mam taki błąd:

Youtube - to połączenie nie jest prywatne/bezpieczne
Google - To połączenie nie jest prywatne/bezpieczne

Co robić, co robić
P.S - inne przeglądarki też to mają. Bing i inne działają świetnie
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Captche musisz wypełniać?
 

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie. po prostu jest przekreślone na czerwono (adresy googla). Tylko to forum działa. W chrome. W seamonkey - nie.
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
date w systemie ustaw i po kłopocie
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry