Pyrokar głosi jak Vatras 2123 4

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 29.08.2020 roku

Wyświetleń 2123

Odpowiedzi 4

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Chcę, aby Pyrokar głosił nauki w klasztorze niczym Vatras, ale ukazuje się błąd i nie potrafię dojść co zmienić, aby zadziałało.

B_Preach_Pyrokar
Spoiler
// ***************
// B_Preach_Vatras
// ***************

func void B_Preach_Pyrokar(var int satz)
{
   if (satz == 0)    
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_00"); //Ale Beliar nie znosił widoku światła i niszczył wszystko, co Innos tworzył.
   };
   if (satz == 1)    
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_01"); //Ujrzał tedy Adanos, że w ten sposób nic nie może istnieć na świecie - ani

jasność, ani mrok.
   };
   if (satz == 2)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_02"); //Stanął więc między swymi braćmi i próbował pojednać ich ze sobą, jednakże bez

skutku.
   };
   if (satz == 3)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_03"); //Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy.
   };
   if (satz == 4)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_04"); //W miejscu tym Ład i Chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.
   };
   if (satz == 5)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_05"); //A z morza wyłonił się ląd. A na lądzie powstało wszystko, co żywe: rośliny i

zwierzęta, wilki i owce. A na samym końcu powstali ludzie.
   };
   if (satz == 6)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_06"); //Adanos cieszył się ze wszystkiego, co wówczas powstało, a swą miłością darzył

jednakowo wszystkie rzeczy.
   };
   if (satz == 7)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_07"); //Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą Ziemię, by znaleźć

bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
   };
   if (satz == 8)
   {   
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_08"); //Beliar tchnął w nią część swej boskiej mocy, by mogła zniszczyć całą Ziemię.
   };
   if (satz == 9)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_09"); //Ale Innos podpatrzył czyn Beliara i przemierzył Ziemię, by znaleźć człowieka.

A gdy do niego przemówił, ten stał się jego sługą.
   };
   if (satz == 10)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_10"); //Innos tchnął w niego część swojej boskiej mocy, by mógł on naprawić szkody

wyrządzone przez Beliara.
   };
   if (satz == 11)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_11"); //Tedy zwrócił się Beliar do innej istoty, ale Adanos zesłał potężną falę, która

zmyła ją z powierzchni Ziemi.
   };
   if (satz == 12)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_12"); //Ale wraz z nią odeszły także drzewa i zwierzęta, więc Adanos wielce się

zasmucił.
   };
   if (satz == 13)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_13"); //I rzekł wreszcie do swych braci: nigdy więcej nie postanie wasza noga na mojej

Ziemi. Bo jest ona święta i pozostanie taką na wieki.
   };
   if (satz == 14)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_14"); //Ale człowiek i bestia nie zaprzestali wojny na Ziemi Adanosa, i płonął w nich

gniew ich bogów.
   };
   if (satz == 15)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_15"); //A człowiek pokonał bestię, która wróciła do królestwa Beliara.
   };
   if (satz == 16)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_16"); //I zobaczył Adanos, że prysła równowaga między Ładem i Chaosem, i zaklął

Innosa, by ten odebrał człowiekowi swą boską moc.
   };
   if (satz == 17)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_17"); //A Innos, w swej mądrości, tak uczynił.
   };
   if (satz == 18)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_18"); //Ale Adanos obawiał się, że pewnego dnia bestia powróci na Ziemię.
   };
   if (satz == 19)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_19"); //Dlatego uprosił Innosa, by ten zostawił część swej mocy na Ziemi, aby pewnego

dnia przywrócić ją człowiekowi.
   };
   if (satz == 20)
   {      
      AI_Output (self, self, "DIA_Vatras_PREACH_05_20"); //A Innos, w swej mądrości, tak uczynił.
   };
};

ZS_Preach_Pyrokar
Spoiler
// *********************
// Pyrokar predigt auf WP
// *********************

func void ZS_Preach_Pyrokar()
{   
   Perception_Set_Normal();
   Npc_PercDisable     (self,    PERC_ASSESSQUIETSOUND   ); //sonst werden OUs abgebrochen - Grund: unbekannt
   
   B_ResetAll (self);

   AI_SetWalkmode    (self, NPC_WALK);      
   
   AI_GotoWP      (self, self.wp);
   AI_AlignToWP   (self);
   
};

func int ZS_Preach_Pyrokar_loop()
{
   if (Npc_GetStateTime(self) >= 13)
   {
      if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] > 20)
      {
         self.aivar[AIV_TAPOSITION] = 0;
      };
   
      B_Preach_Pyrokar(self.aivar[AIV_TAPOSITION]);
      
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = self.aivar[AIV_TAPOSITION] + 1;      

      
      Npc_SetStateTime(self, 0);
   };
   
   return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_Preach_Pyrokar_end()
{

};   



Dodanie linikji w TA.d
Spoiler
// *********************
// Tagesablauf-Anmeldung
// *********************

func void TA_Announce_Herold   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Announce_Herold,      waypoint);};
func void TA_Cook_Cauldron      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cook_Cauldron,         waypoint);};
func void TA_Cook_Pan         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cook_Pan,            waypoint);};
func void TA_Dance            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Dance,               waypoint);};
func void TA_FleeToWp         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_FleeToWp,            waypoint);};
func void TA_Follow_Player      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Follow_Player,         waypoint);};
func void TA_Guard_Passage      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Guard_Passage,         waypoint);};
func void TA_Guide_Player      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Guide_Player,         waypoint);};
func void TA_Pee            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pee,               waypoint);};
func void TA_Pick_FP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pick_FP,            waypoint);};
func void TA_Pick_Ore         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pick_Ore,            waypoint);};
func void TA_Play_Lute         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Play_Lute,            waypoint);};
func void TA_Potion_Alchemy      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Potion_Alchemy,         waypoint);};
func void TA_Practice_Magic      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Practice_Magic,         waypoint);};
func void TA_Practice_Sword      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Practice_Sword,         waypoint);};
func void TA_Pray_Sleeper_FP   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pray_Sleeper_FP,      waypoint);};
func void TA_Pray_Sleeper      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pray_Sleeper,         waypoint);};
func void TA_Pray_Innos_FP      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pray_Innos_FP,         waypoint);};
func void TA_Pray_Innos         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Pray_Innos,            waypoint);};
func void TA_Preach_Vatras      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Preach_Vatras,         waypoint);};
func void TA_Preach_Pyrokar      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Preach_Pyrokar,         waypoint);};
func void TA_Read_Bookstand      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Read_Bookstand,         waypoint);};
func void TA_Repair_Hut         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Repair_Hut,            waypoint);};
func void TA_Roast_Scavenger   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Roast_Scavenger,      waypoint);};
func void TA_RunToWP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_RunToWP,            waypoint);};
func void TA_Sit_Bench         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sit_Bench,            waypoint);};
func void TA_Sit_Campfire      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sit_Campfire,         waypoint);};
func void TA_Sit_Chair         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sit_Chair,            waypoint);};
func void TA_Sit_Throne         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sit_Throne,            waypoint);};
func void TA_Sleep            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GotoBed,            waypoint);};
func void TA_Smalltalk         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smalltalk,            waypoint);};
func void TA_Smith_Anvil      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smith_Anvil,         waypoint);};
func void TA_Smith_Cool         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smith_Cool,            waypoint);};
func void TA_Smith_Fire         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smith_Fire,            waypoint);};
func void TA_Smith_Sharp      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smith_Sharp,         waypoint);};
func void TA_Smoke_Joint      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smoke_Joint,         waypoint);};
func void TA_Smoke_Waterpipe   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Smoke_Waterpipe,      waypoint);};
func void TA_Spit_Fire         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Spit_Fire,            waypoint);};
func void TA_Stand_ArmsCrossed   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_ArmsCrossed,      waypoint);};
func void TA_Stand_Drinking      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Drinking,         waypoint);};
func void TA_Stand_Eating      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Eating,         waypoint);};
func void TA_Stand_Guarding      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Guarding,         waypoint);};
func void TA_Stand_WP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_WP,            waypoint);};
func void TA_Stomp_Herb         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stomp_Herb,            waypoint);};
func void TA_Sweep_FP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sweep_FP,            waypoint);};
func void TA_Wash_FP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Wash_FP,            waypoint);};
func void TA_Stand_Sweeping      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Sweeping,         waypoint);};
func void TA_Rake_FP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Rake_FP,            waypoint);};
func void TA_Cook_Stove         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cook_Stove,            waypoint);};
func void TA_Saw            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Saw,               waypoint);};
func void TA_Circle            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Circle,               waypoint);};
func void TA_Stand_Dementor      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Dementor,         waypoint);};
func void TA_Guard_Hammer      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Guard_Hammer,         waypoint);};

//ADDON
func void TA_Study_WP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Study_WP,            waypoint);};
func void TA_Concert         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Concert,            waypoint);};
func void TA_Sleep_Deep         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sleep_Deep,            waypoint);};
func void TA_RangerMeeting      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_RangerMeeting,   waypoint);};
func void TA_Ghost            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Ghost,               waypoint);};
func void TA_GhostWusel         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GhostWusel,            waypoint);};
func void TA_Stand_Halberd      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stand_Halberd,           waypoint);};

oraz rutyna KDF_500_Pyrokar
Spoiler
INSTANCE KDF_500_Pyrokar (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Pyrokar";
   guild       = GIL_KDF;
   id          = 500;
   voice       = 11;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;   //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                      
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                    EquipItem         (self, ItMW_Laga_03_FAKE);                  
   
   
   // ------ Inventory ------

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald",Face_N_ImportantOld , BodyTex_N, ITAR_KDF_H_V2);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Mage.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 30);
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_500;
};

FUNC VOID Rtn_Start_500 ()
{   

   TA_Preach_Pyrokar    (08,00,22,00,"NW_MONASTERY_CHURCH_05B");
       TA_Sit_Throne      (22,00,08,00,"NW_MONASTERY_THRONE_01");
};

FUNC VOID Rtn_RitualInnosEyeRepair_500 ()
{   
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_TROLLAREA_RITUAL_02");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_TROLLAREA_RITUAL_02");
};


FUNC VOID Rtn_RitualInnosEye_500 ()
{   
   TA_Circle   (08,00,23,00,"NW_TROLLAREA_RITUAL_02");
    TA_Circle   (23,00,08,00,"NW_TROLLAREA_RITUAL_02");
};

Błędy wyskakują w linijce 28,30. Zakładam, że w pliku ZS_Preach_Pyrokar (zaznaczyłem na żółto)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Plik z funckją B_Preach_Pyrokar nie jest parsowany. Dodaj wpis do Gothic.src
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W jaki sposób to mogę zrobić przyjacielu?
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dopisując w pliku Gothic.src ścieżkę do pliku (relatywną od folderu Content) do pliku, który zawiera funkcje B_Preach_Pyrokar, tak jak napisał Splash, weź sobie wyedytuj ten plik w edytorze tekstowym.
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Działa. Dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry