Sprint po wypiciu 3 ginów 864 1

O temacie

Autor Wulkanus

Zaczęty 17.12.2016 roku

Wyświetleń 864

Odpowiedzi 1

Wulkanus

Wulkanus

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie, ostatnio dodałem aby jedzenie przywracało % hp tak jak jest w gothicu 3, lecz ostatnio wpadłem na pomysł aby po wypiciu 3 ginów włączał się sprint postaci taki jak po wypiciu mixtury szybkości tylko aby trwał on np 2 minuty, tutaj właśnie mam problem chciałbym aby gin dalej przywracał 4% hp i 2% many + po wypiciu ich 3 włączał się sprint na 2 minuty nie wiem za bardzo jak się za to zabrać, a tak obecnie wygląda skrypt ginu: instance ItFo_Booze(C_Item)
{
name = "Gin";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = Value_Booze;
visual = "ItFo_Booze.3DS";
material = MAT_GLAS;
scemeName = "POTION";
on_state[0] = Use_Booze;
description = name;
text[1] = "Przywraca 4% punktów trafień oraz 2% punktów many";
text[2] = NAME_Bonus_Mana;
count[2] = Mana_Booze;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = Value_Booze;
};


func void Use_Booze()
{
var int hpres;
var int manares;
hpres = 0 + ((self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] * 4) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,hpres);
if(self.attribute[ATR_HITPOINTS] > self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
};
manares = 0 + ((self.attribute[ATR_MANA_MAX] * 2) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,manares);
if(self.attribute[ATR_MANA] > self.attribute[ATR_MANA_MAX])
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA_MAX];
};
};
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
func void Use_Booze()
{
var int hpres;
var int manares;
hpres = 0 + ((self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] * 4) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,hpres);
if(self.attribute[ATR_HITPOINTS] > self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
};
manares = 0 + ((self.attribute[ATR_MANA_MAX] * 2) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,manares);
if(self.attribute[ATR_MANA] > self.attribute[ATR_MANA_MAX])
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA_MAX];
};

var int boozesprint;

if (Npc_IsPlayer (self))
{
if (boozesprint < 3)
{
boozesprint += 1;
};

if (boozesprint == 3)
{
boozesprint = 0;
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_SPRINT.MDS", 180000);
};
};
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry