Monolog podczas pieczenia mięsa 1553 3

O temacie

Autor aragnis

Zaczęty 9.12.2016 roku

Wyświetleń 1553

Odpowiedzi 3

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam takie pytanie, jak zrobić aby podczas użycia kuchenki lub ogniska z patelnią włączało się okno dialogowe w którym będzie do wyboru przykładowo: "Upiecz 25 mięs" "Upiecz 50 mięs" "Upiecz wszystkie mięsa" ? Czytałem trochę o tych monologach lecz wszystkie poradniki jakie tutaj znalazłem były do gothica 1 a ja chciałbym to zrobić w 2, próbowałem zrobić to sam jednak nie potrafię tego ogarnąć, znalazłem monologi z innymi vobami min. łóżkiem w folderze content/story/Dialog_Mobsis próbowałem je przerobić ale okazało się to daremne :/
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Monolog to tak naprawdę dialog bohatera z samym sobą. Zacznij od napisania dialogu do PC_Hero, gdzie zamiast standardowej rozmowy bohater usunie sobie x mięsa i doda x mięsa pieczonego. Jako warunek daj if(zmienna_monologu == TRUE)
var int zmienna_monologu;
func void UPIECZMieso_s1()
{
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(pc_hero))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
zmienna_monologu = TRUE;
Ai_ProcessInfos (self);
        };
};
W spacerze w on_state kuchenki dodaj: "UPIECZMieso" A przy końcu każdego dialogu ustawiaj zmienną na FALSE;
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie rozumiem troche o co chodzi z tym warunkiem i do jakiego pliku wstawić tą funkcje.
 

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany, wielkie dzięki za pomoc :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry