Witam. Pobrałem niedawno z WoGa pewnego mesha:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1031&cat=10&page=0&order=0Początkowo chciałem go wstawić Spacerem do jakiegoś obojętnie jakiego zena z wodą, aby po prostu mieć ten statek na morzu. Niestety po zrobieniu tego Spacer, albo się zacina i wyłącza, albo nie pokazuje się nic. Czytałem coś tam w necie i podobno to wina tego, że ten model ma za dużo trójkątów.
Wtedy pojawił się pomysł, aby dodać ten model jako model świata w Blenderze. Skleiłem więc model z jakimś zenem z morzem, a jako że nie da się zapisywać jako .zen, mimo iż mam plugin Kerraxa to daję to do Spacera.
Teraz tylko muszę odpalić to co zrobiłem w Blenderze Spacerem i zapisać jako .ZEN. No i właśnie jak odpalam .3ds to nie ma możliwości - Save ZEN. Jest tylko save mesh. Resetuję spacera, kompiluję z odznaczoną opcją editmode (tak jak w poradnikach piszą),a tu jeb... Podczas kompilowania error :
http://imgur.com/pkfSEPCPodsumowujac... Moim celem jest zapisanie tej zlepki, którą zrobiłem w Blenderze jako .Zen. Proszę o pomoc w jakikolwiek sposób. Może jest jakiś sposób na zapisanie .zen Blenderem. Może ktoś coś innego poleci.