Nastawienie NPC, oraz trucizna 4351 6

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 22.08.2016 roku

Wyświetleń 4351

Odpowiedzi 6

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Siemanko. Od dawna miałem napisać nowe FocusNames i je udostępnić, ale problem leży w jednej rzeczy. Mianowicie jak sprawdzać dynamicznie nastawienie NPC do bohatera ? Aby w ułamku sekundy po ataku jego nazwa zmieniała się na pomarańczowo(przykład walnę wieśniaka i po ułamku sekundy wszyscy co mnie chcą atakować są na pomarańczowo)
Funkcja Attitude mnie nie zadowala, bo efekt jest taki jak w LeGo :/

Drugi w zasadzie prosty problem,  a raczej pytanie. Czy jeżeli ustawię NPC aivar.[AIV_POISONED]=TRUE; to hp będzie mu spadać gdy nie będzie nawet namierzony ? (raczej jak określić osobę w warunku)

?.aivar[AIV_POISONED]==TRUE
{
[...]
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1. Zmień im AIVAR, albo ustaw, że jeśli npc jest w state ataku, oraz jego oCNpc.enemy = hero, to zmienia na pomarańczowy.
2. Użyj pakietu buff i wypierdol Twój stary system trucizny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dzięki :F
1) Jak sprawdzić czy jest w stanie ataku ? Ma wyciągniętą broń czy co :F
2)Buffs wywaliło mi ostatnio tzw. "Przepełnienie stosu" :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
2)Buffs wywaliło mi ostatnio tzw. "Przepełnienie stosu" :D

The Buffs package is very new, can you show your code? It's very possible that I made a mistake in the scripts.
Also: You may (if you have LeGo 2.3.5) have to initialise Buffs explicitly, e.g. LeGo_Init(LeGo_All | LeGo_Buffs);
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
1) Jak sprawdzić czy jest w stanie ataku ? Ma wyciągniętą broń czy co :F
if (C_BodyStateContains (self, BS_HIT))
2)Buffs wywaliło mi ostatnio tzw. "Przepełnienie stosu" :D
Jeśli próbujesz wywołać ten fragment z Focusnames za pomocą Buffs, to to nie ma prawa zadziałać:
    var int ptr; ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
    MEM_Free(ptr);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
@Lehona I have got a question. Shouldn't this

Cytuj
const int LeGo_PrintS         = 1<<0;  // Interface.d
const int LeGo_HookEngine     = 1<<1;  // HookEngine.d
const int LeGo_AI_Function    = 1<<2;  // AI_Function.d
const int LeGo_Trialoge       = 1<<3;  // Trialoge.d
const int LeGo_Dialoggestures = 1<<4;  // Dialoggestures.d
const int LeGo_FrameFunctions = 1<<5;  // FrameFunctions.d
const int LeGo_Cursor         = 1<<6;  // Cursor.d
const int LeGo_Focusnames     = 1<<7;  // Focusnames.d
const int LeGo_Random         = 1<<8;  // Random.d
const int LeGo_Bloodsplats    = 1<<9;  // Bloodsplats.d
const int LeGo_Saves          = 1<<10;  // Saves.d
const int LeGo_PermMem        = 1<<11;  // PermMemory.d
const int LeGo_Anim8          = 1<<12;  // Anim8.d
const int LeGo_View           = 1<<13; // View.d
const int LeGo_Interface      = 1<<14; // Interface.d
const int LeGo_Bars           = 1<<15; // Bars.d
const int LeGo_Buttons        = 1<<16; // Buttons.d
const int LeGo_Timer          = 1<<17; // Timer.d
const int LeGo_EventHandler   = 1<<18; // EventHandler.d
const int LeGo_Gamestate      = 1<<19; // Gamestate.d
const int LeGo_Sprite         = 1<<20; // Sprite.d
const int LeGo_Names        = 1<<21; // Names.d
const int LeGo_Buffs          = 1<<22;
const int LeGo_Render          = 1<<23; // Render.d


const int LeGo_All            = (1<<22)-1; // Sämtliche Bibliotheken // No Experimental

look like this?

Cytuj
const int LeGo_PrintS         = 1<<0;  // Interface.d
const int LeGo_HookEngine     = 1<<1;  // HookEngine.d
const int LeGo_AI_Function    = 1<<2;  // AI_Function.d
const int LeGo_Trialoge       = 1<<3;  // Trialoge.d
const int LeGo_Dialoggestures = 1<<4;  // Dialoggestures.d
const int LeGo_FrameFunctions = 1<<5;  // FrameFunctions.d
const int LeGo_Cursor         = 1<<6;  // Cursor.d
const int LeGo_Focusnames     = 1<<7;  // Focusnames.d
const int LeGo_Random         = 1<<8;  // Random.d
const int LeGo_Bloodsplats    = 1<<9;  // Bloodsplats.d
const int LeGo_Saves          = 1<<10;  // Saves.d
const int LeGo_PermMem        = 1<<11;  // PermMemory.d
const int LeGo_Anim8          = 1<<12;  // Anim8.d
const int LeGo_View           = 1<<13; // View.d
const int LeGo_Interface      = 1<<14; // Interface.d
const int LeGo_Bars           = 1<<15; // Bars.d
const int LeGo_Buttons        = 1<<16; // Buttons.d
const int LeGo_Timer          = 1<<17; // Timer.d
const int LeGo_EventHandler   = 1<<18; // EventHandler.d
const int LeGo_Gamestate      = 1<<19; // Gamestate.d
const int LeGo_Sprite         = 1<<20; // Sprite.d
const int LeGo_Names        = 1<<21; // Names.d
const int LeGo_Buffs          = 1<<22;
const int LeGo_Render          = 1<<23; // Render.d


const int LeGo_All            = (1<<24)-1; // Sämtliche Bibliotheken // No Experimental

EDIT:
PL: Po chuj ja tu to wstawiłem? :F
Eng: Why the fuck did I post it right here? :F
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
No. As it says in the comment: "No experimental". I didn't want to implicitly initialize these scripts, because they aren't well tested yet.
I can't simply not upload them, because there already exists code for initialization (because after all this time, I can't be bothered to start branching now...).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry