[G1] Brak NPC na waypointcie który jest zapisany w startupie 3034 7

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 14.08.2016 roku

Wyświetleń 3034

Odpowiedzi 7

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, to znowu ja :F
Stworzyłem nowego NPC z rutyną która odbywa się na waypointcie przed kratą opuszczonej kopalni, chciałem żeby NPC pojawiał się bez przyzywania go kodem, więc zapisałem w Startupie pod linijkami ze strażnikami miejsca wymian jego Wld_InsertNPC, niestety po parsowaniu skryptów nie pojawia się tam mój NPC.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Napisz nazwę waypointa DUŻYMI LITERAMI.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Spoiler
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_Start_9000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_9000 ()
{   
   TA_PracticeSword      (04,00,22,00,"OW_PATH_1_17");
    TA_Stay                   (22,00,04,00,"OW_PATH_1_17");
};
A i tak na przyszłości, co trzeba napisać żeby coś było w spoilerze?
WP jest dużymi jak widać i postać do niego idzie po przyzwaniu go troszkę dalej od samego WP, sprawdzałem, wykonuje nawet trening mieczem i zwykłe stanie.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
[spoiler]twój tekst[/spoiler]
Pokaż jak dodałeś w Startup.d

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Spoiler
Wld_InsertNpc               (PC_Addon,"OW_PATH_1_17");
Jest to napisane pod
Spoiler
FUNC VOID STARTUP_SUB_SURFACE
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

bobas97

bobas97

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Rozwiązałeś problem? Jeśli nie to spróbuj wpisać w STARTUP.d:

 Wld_InsertNpc       (PC_Addon,"OC1");
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Rozwiązałem, używałem savea, zamiast nowej gry :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry