Pauza dialogu 1892 1

O temacie

Autor Zahavi

Zaczęty 5.08.2016 roku

Wyświetleń 1892

Odpowiedzi 1

Zahavi

Zahavi

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hallo!
Z racji, że top-head forum zachęcał do dołączenia społeczności, oferując możliwość zadawania pytań - to pozwolę sobie na jedno  :)
Chcę popróbować wykorzystać grę Gothic do nauki języka niemieckiego.
Wgrałem do polskiej wersji skrypty orygianlne niemieckie, skompilowałem je w Spacerze - wszystko ładnie działa. Natomiast, dialogi niemieckie wyświetlają się i znikają zbyt szybko względem moich procesów pamięciowych i percepcyjnych.
Pytanie: czy da się na poziomie skryptów wyłączyć automatyczne przechodzenie linii dialogowych - bym mógł przechodzić do kolejnego dialogu tylko i wyłącznie wciskając klawisz ESC?

Z góry dzięki wam za pomoc!  :ok:
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Szukasz linijki const float VIEW_TIME_PER_CHAR      = 550; w Constants.d i zmieniasz np. na const float VIEW_TIME_PER_CHAR      = 9999550;, przez to dialog będzie się utrzymywał 9999.550 sekund (każde okienko). Możesz ustawić własną wartość.


Edit: działa to tylko jeśli wywalisz dubbing. Jeśli sam dubbing się zakończy, zakończy się okno dialogowe.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry