Problem ze skryptami ogólnie 3039 8

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 9.07.2016 roku

Wyświetleń 3039

Odpowiedzi 8

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem ze skryptami. Robie moda do G2NK na czystych skryptach. Skrypty są poprawne w sensie nie wyskakują żadne błędy niestety nie działają w grze. Np. skrypt handlarza który powinien mieć różne rzeczy, na sklepie ma tylko ziarna pieprzu i piwo, nie działa również skrypt nowego FAI oraz NPC-ta maga. Zastanawiam sie co dalej robić bo niezamierzam zarzucić pracy. Ściągnąć od nowa czyste skrypty czy może modować na pełnych oryginalnych skryptach G2NK ?
 

Lobart

Lobart

Użytkownicy
Unlimited Team
posty17
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Unlimited Team
Moim zdanie lepiej modować na oryginalnych zawsze masz jakiś szablon .
 
Zapraszam na oficjalną stronę Unlimited Team.
Znajdziecie tam informacje i screeny z naszych projektów m.in. Remake Mod.
http://unlimitedteam.y0.pl/

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeniosłem wszystko na oryginalne skrypty. Naprawiłem błędy a  postać maga teraz załapała ale nadal jest problem z tym nieszczęsnym handlarzem. Ma w eq tylko te jebane ziarna i piwo
Tu jego skrypt

var int Jane_ItemsGiven_Chapter_1;
var int Jane_ItemsGiven_Chapter_2;
var int Jane_ItemsGiven_Chapter_3;
var int Jane_ItemsGiven_Chapter_4;
var int Jane_ItemsGiven_Chapter_5;

FUNC VOID B_GiveTradeInv_Jane (var C_NPC slf)
{
if ((Kapitel >= 1)
&& (Jane_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);

CreateInvItems (slf,ItFo_Water , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bread , 3);
CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese, 2);

CreateInvItems (slf,ItAm_Hp_01, 1);

Jane_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 2)
&& (Jane_ItemsGiven_Chapter_2 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);

CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese, 5);
CreateInvItems (slf,ItFoMutton, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Stew , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Fishsoup, 5);

Jane_ItemsGiven_Chapter_2 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 3)
&& (Jane_ItemsGiven_Chapter_3 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);

CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese, 2);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bacon , 2);
CreateInvItems (slf,ItFoMutton, 10);
CreateInvItems (slf,ItFo_Stew , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Sausage, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Booze, 5);

Jane_ItemsGiven_Chapter_3 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 4)
&& (Jane_ItemsGiven_Chapter_4 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 150);

CreateInvItems (slf,ItFo_Wine, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Milk , 10);
CreateInvItems (slf,ItFoMutton, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Stew , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Sausage, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bacon, 5);

Jane_ItemsGiven_Chapter_4 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 5)
&& (Jane_ItemsGiven_Chapter_5 == FALSE))
{

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 200);

CreateInvItems (slf,ItFo_Wine, 2);
CreateInvItems (slf,ItFo_Milk , 5);
CreateInvItems (slf,ItFoMutton, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Stew , 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Sausage, 5);
CreateInvItems (slf,ItFo_Bacon, 5);

Jane_ItemsGiven_Chapter_5 = TRUE;
};
};













Tak go wpisałem w B_GiveTradeInv.d
var C_NPC Trd_Jane; Trd_Jane = Hlp_GetNpc (STRF_3102_Jane);if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Jane) {B_ClearJunkTradeInv (slf); B_GiveTradeInv_Jane (slf);};if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Jane) {B_ClearDeadTrader (slf);}
a to skrypt postaci
instance STRF_3102_Jane (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Jan";
guild = GIL_STRF;
id = 3102;
voice = 3;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 1);

// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Vlk_Mace);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItFo_Addon_Pfeffer_01, 1);


// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart_Dusty, BodyTex_N, ITAR_LESTER);
Mdl_SetModelFatness (self, 0.5);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 20);


daily_routine = Rtn_Start_3102;

};

FUNC VOID Rtn_Start_3102 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"KUPIEC_01");
    TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"KUPIEC_01");
};





 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Kasujesz jego przedmioty, za każdym razem gdy handel się odbywa:
if  Hlp_GetInstanceID (slf) == Hlp_GetInstanceID (Trd_Jane) {B_ClearDeadTrader (slf);}ClearDeadTrader wywala wszystkie itemy handlarza. Clear = czyść.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ale każdy handlarz w gothicu jest tak wpisany i im jakoś nie kasuje
Pozatym mój handlarz nie ma tych przedmiotów które mu wpisałem.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Pokaż skrypt dialogu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

Problem ze skryptami ogólnie
#6 2016-07-10, 15:31(Ostatnia zmiana: 2016-07-10, 16:24)
Dzięki :) W dialogu był błąd. Wcześniej ten dialog był poprawny ale tyle razy kopiowałem, edytowałem że wkoncu wkradł się błąd. Opcja pick_pocket była źle napisana.

Mam jeszcze jeden problem. Po przeniesieniu mojego moda na oryginalne skrypty, pojawiły mi sie jakieś nowe dialogi w oknach rozmowy z NPC-tami. I nie moge reparsować skryptów spacerem bo sie wiesza :/ może po zreparsowaniu niebyło by tego problemu

EDIT.
Spacer działa po wyłączeniu antivira
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli nie chcesz tych dialogów, wywal wszystkie skrypty DIA_* oprócz twoich. Jeśli dalej będzie to samo, wyszukaj nazwę opcji dialogowej (Notepad++) i skasuj pliki, w których to występuje.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepiej odrazu przerobić pod siebie albo usunąć odpowiadające za te opcje dialogowe pliki bo usuwanie wszystkich dialogów może przysporzyć sporo problemów. Sporo zmiennych jest zapisanych właśnie w dialogach. Dzięki za rade.

Dla potomnych : chodziło o plik B_AssignAmbientInfos_(gildia NPC)

Temat wyczerpany :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry