Problem z animacjami 2730 6

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 30.01.2017 roku

Wyświetleń 2730

Odpowiedzi 6

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak więc bez gadania mam dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Mianowicie gdy mam wyciągnięty łuk i odpalam sprint klawiszem ~ to po wyłączeniu sprintu nie mogę strzelić z łuku... Czym to może być spowodowane?
(Podmieniłem też animację na inną i bez skutku :< )
Druga sprawa to mam system wierzchowców. Gdy bohater siądzie na zwierzę ma mu się załączyć MDS... Ale to się nie dzieje...
Kod:
if(Crait_Up == FALSE)
{
if(Npc_GetDistToNpc(hiro,_Crait) <= 250)
{
SetAsPlayer(_Crait);
Ext_PutInSlot2(Crait,"BIP01 PELVIS01",pc_hero);
AI_Teleport(hiro,"TOT_DEB");
Mdl_ApplyOverlayMds(pc_hero,"MOUNT_SHADOW.mds");
Crait_Up = TRUE;
}
else
{
Print("Za daleko...");
};
};
Tyle kodu starczy (dodam, że wierzchowca normalnie dosiada)
No i trzecie... Mam obrażenia obszarowe. Ale gdy przeciwnik ma zginąć (oCNPC::DoDie) to czasem biegnie w bok aż się nie odbuguje... Ktoś wie jak takim rzeczom zaradzić?  Używałem AI_StandUpQuick, NPC_ClearAIQUEUE, ale to nic nie daje :<
Byłbym wdzięczny za pomoc!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
3. Po co Ci funkcja mordowania npc? Zerowanie HP starcza. Przed tym jak mu wyzerujesz HP daj ClearQueue i potem Stand up.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
3) A jak bym ustawił na zero to by było wincyj roboty... Dodaj Aivar, daj expa etc. + funkcji jest taki że wywołuje ona ZS_DEAD.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy skopiować warunek z B_MagicHurtNpc... To całe DoDie to tak samo jakbyś napisał:

if (Npc_isDead(npc))
{
     npc.attribute[ATR_HITPOINTS] = 0;
};

Przez co jeszcze bardziej męczysz silnik niżeliby tylko dodać jeden warunek.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dobra mniejsza... Wróćmy do pytań:
-Jak ogarnąć to z łukiem i zakładaniem nowego MDS'a? (Pierwszy raz widzę taki problem... )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Co do 2., zdaje mi się, że MDS jest zakładany, tyle, że przypisywanie modelu do modelu zmienia jego model ( :F ). Chodzi o to, że:
ModelA + ModelB = ModelC, nie ModelA.

1. Zrób warunek, że jeśli masz broń w ręce to ją chowa. Dałbyś radę biegać z mieczem dwuręcznym w ręce, jakby nic nie ważył? :F
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Problem z animacjami
#6 2017-01-30, 17:43(Ostatnia zmiana: 2017-01-30, 19:40)
1) Fajny pomysł gdyby nie to, że gdy NPC biegnie to Staje chowa broń i może biec dalej :F Trochę tak głupio... Może inna metoda :D ?

Post połączony: 2017-01-30, 19:40
Do zamknięcia.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry