Tak więc bez gadania mam dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Mianowicie gdy mam wyciągnięty łuk i odpalam sprint klawiszem ~ to po wyłączeniu sprintu nie mogę strzelić z łuku... Czym to może być spowodowane?
(Podmieniłem też animację na inną i bez skutku :< )
Druga sprawa to mam system wierzchowców. Gdy bohater siądzie na zwierzę ma mu się załączyć MDS... Ale to się nie dzieje...
Kod:
if(Crait_Up == FALSE)
{
if(Npc_GetDistToNpc(hiro,_Crait) <= 250)
{
SetAsPlayer(_Crait);
Ext_PutInSlot2(Crait,"BIP01 PELVIS01",pc_hero);
AI_Teleport(hiro,"TOT_DEB");
Mdl_ApplyOverlayMds(pc_hero,"MOUNT_SHADOW.mds");
Crait_Up = TRUE;
}
else
{
Print("Za daleko...");
};
};
Tyle kodu starczy (dodam, że wierzchowca normalnie dosiada)
No i trzecie... Mam obrażenia obszarowe. Ale gdy przeciwnik ma zginąć (oCNPC::DoDie) to czasem biegnie w bok aż się nie odbuguje... Ktoś wie jak takim rzeczom zaradzić? Używałem AI_StandUpQuick, NPC_ClearAIQUEUE, ale to nic nie daje :<
Byłbym wdzięczny za pomoc!