LeGo oferuje nam pakiet nazwany "BinaryMachines". Służy on do zapisywania różnych naszych danych/informacji podczas gry do pliku tekstowego. Można tego użyć do np. zapisywania zmiennych ECX / EDI / ESI itp., jeśli szukamy odpowiedniego adresu itp. Nie jest to nic trudnego do obsługiwania:
BW_NewFile(filename) - tworzy nowy plik w folderze Gothic.
BW_NextLine() - enter (czyli kolejna linia).
BW_String(string) - tutaj wpisujemy tekst.
BW_Close() - zamyka plik, kończy cały zapis do tego pliku.
Przykłady:
BW_NewFile("Tutorial File.d");//Polecam dopisywać .d, żeby tworzył się plik w formacie .d, inaczej będzie plik bez formatu.
BW_NextLine();
BW_String("Npcs nearby:");
BW_NextLine();
BW_String("Xardas");
BW_NextLine();
BW_String("Cavalorn");
BW_NextLine();
BW_String("Wolf");
BW_NextLine();
BW_Close();
BW_NewFile("Hookengine Variables.d");
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("EAX: ", IntToString(MEM_ReadInt(EAX))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("ECX: ", IntToString(MEM_ReadInt(ECX))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("ESP: ", IntToString(MEM_ReadInt(ESP))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("EBX: ", IntToString(MEM_ReadInt(EBX))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("EBP: ", IntToString(MEM_ReadInt(EBP))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("EDI: ", IntToString(MEM_ReadInt(EDI))));
BW_NextLine();
BW_String(ConcatStrings("ESI: ", IntToString(MEM_ReadInt(ESI))));
BW_NextLine();
BW_Close();
To doda nam wartości do pliku, czyli jeśli ESI wynosi 18853, to w pliku znajdziemy wpis "ESI: 18853".
Tutorial przeznaczony tylko dla tego forum, zabraniam kopiowania.