Szczegółowe modele NPC 1761 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 16.03.2016 roku

Wyświetleń 1761

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Czy są gdzieś w odmętach internetów szczegółowe modele NPC + animacje? Chodzi mi o osobne palce u dłoni, kucyk nie wyglądający jak maczuga itd. Jeśli nie ma i musiałbym sam takie coś zrobić, to czy silnik dał by sobie z tym radę?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Z tego co się orjętuję. Gothic jest ograniczony co do jakichś tam trójkątów, przez co i bardziej modele szczegółowe i im więcej tych modeli tym większe prawdopodobieństwo że gothic się zesra.
2. szkielet npc w gothic jest prosty, niema w nim palcy ani innych dokładniejszych rzeczy, polecam ostatnie filmiki czipa 17 tam masz wszystko na obrazku, a i tutaj na forum jest tutek o riggowaniu, tam też jest chyba screen szkieletu, czyli aby to zrobić musiałbyś zmienić szkielet npc dla każdej animacji w gothic, dla walki mieczem/jedzenia/każdej zbroi/siadania/i każdej jednej, co wiązałoby się z niesamowitą ilością pracy, fakt jest taki że gdybyś to potem udostępnił zrobiłbyś coś dobrego, bo na pewno są osoby które by z tego skorzystały, ale znając życie gdy byłbyś przy końcu pracy. Okazałoby się ze gothicowi nie pasuje twój dokładny szkielet i wszystko na marne :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Zrobienie czegoś takiego byłoby cudem chyba ze masz sprzęty do mocapu xd
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasne, że się da. W zależności od otoczenia w jakim miałby pojawić się taki model możesz pozwolić sobie na więcej (na pustyni to może mieć spokojnie 50 tysięcy trisów). Animowanie dłoni jest możliwe, bo robił to Mark na potrzeby Reloaded mod. Ale to naprawdę dużo ciężkiej roboty
https://www.youtube.com/watch?v=b16BsrNDkB0

https://www.youtube.com/watch?v=ffWOmINWYaI


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Żaden problem zrobić nowe kości, w sumie to w gothicu jest kość Fingers, gdybym lepiej znał się na animacjach, strasznie sztywne mi wychodzą, to bym zrobił zaniminowane palce, co do zwiększenia jakości modeli, nie będzie z tym większego problemu, na przykład zrobić kucyk bardziej szczegółowy, w R2.0 właśnie to zastosowali i nie było problemu, choć uważam, że nic na siłę, bo gdyby tak każdy model zrobić bardziej szczegółowy, to Zen Engine by sobie z tym nie poradził, straszny spadek FPS by był, bo do gothica, można bez żadnych problemów wrzucić modele high poly, nie zapominając wcześniej o zainstalowaniu system packa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry