Mniej LP za umiejętność. 3208 8

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 18.01.2016 roku

Wyświetleń 3208

Odpowiedzi 8

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,
chciałbym, aby za nauczenie się zdolności złodziejskich zabierało 5lp a nie 10...
Trochę nad tym siedziałem rozgryzając funkcje nauki i zabierania lp, ale dalej nie wychodzi.
Zmieniłem kosten na wartość 5. Czego mi brakuje?

B_TeachThiefTalent:
// ***************************************
// B_TeachThiefTalent
// ------------------
// Picklock, Pickpocket, Sneak und Acrobat
// ***************************************

func int B_TeachThiefTalent (var C_NPC slf, var C_NPC oth, var int talent)
{
// ------ Kosten festlegen ------
var int kosten;
kosten = B_GetLearnCostTalent(oth, talent, 1);


//EXIT IF...

// ------ falscher Parameter ------
if (talent!=NPC_TALENT_PICKLOCK)
&& (talent!=NPC_TALENT_SNEAK)
&& (talent!=NPC_TALENT_ACROBAT)
&& (talent!=NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
Print ("*** ERROR: Wrong Parameter ***");
return FALSE;
};

// ------ Player hat zu wenig Lernpunkte ------
if (oth.lp < 5)
{
PrintScreen (PRINT_NotEnoughLearnPoints, -1,-1, FONT_ScreenSmall, 2);
B_Say (slf, oth, "$NOLEARNNOPOINTS");

return FALSE;
};


// FUNC

// ------ Lernpunkte abziehen ------
oth.lp = oth.lp - 5;

// ------ Talent vergeben ------
if (talent == NPC_TALENT_PICKLOCK)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnPicklock, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};

if (talent == NPC_TALENT_SNEAK)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnSneak, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};

if (talent == NPC_TALENT_ACROBAT)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnAcrobat, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};

if (talent == NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnPickpocket, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};
};

B_GetLearnCostTalent:
// ------ Kosten für Diebestalente ------
if (talent == NPC_TALENT_SNEAK)
|| (talent == NPC_TALENT_ACROBAT)
{
kosten = (5);
};

if (talent == NPC_TALENT_PICKLOCK)
|| (talent == NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
kosten = (5);
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Poszukaj odpowiedniej funkcji, która zmniejsza liczbę punktów nauki. Najlepiej zacząć wyszukiwanie od dialogu, gdzie uczymy się danej umiejętności.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że za odjęcie lp odpowiada ta linijka:

oth.lp = oth.lp - 5;
Ale mimo zmienionej wartości wciąż odejmuje 10.
 


TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Gothic Starterem. I 'Nowa gra' oczywiście.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Najwyraźniej nie zostały wprowadzone twoje zmiany. Ja zawsze robię paczkę z modem. Podobno są też inne sposoby na to, ale musisz poszukać na forum. :D

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zablokowanie oryginalnych paczek ".vdf"
Oczywiście trzeba je najpierw wypakować.
Aktualnie mogło sie stac ze gothic wciąż czyta skrypty z paczek .vdf
 


Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skryptów nie ma w plikach VDF :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Paczkę z modem też robię co jakiś czas i też to nic nie dało :P
@Mark56: to znaczy reinstal Gothica?

e: Dodam, że zmieniałem już wcześniej w pliku B_GetLearnCostTalent.d żeby było po 5lp cały czas za szkolenie się w walce (w G2NK trzeba coraz więcej) i tamto śmiga bez zarzutów.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry