Witam,
chciałbym, aby za nauczenie się zdolności złodziejskich zabierało 5lp a nie 10...
Trochę nad tym siedziałem rozgryzając funkcje nauki i zabierania lp, ale dalej nie wychodzi.
Zmieniłem kosten na wartość 5. Czego mi brakuje?
B_TeachThiefTalent:
// ***************************************
// B_TeachThiefTalent
// ------------------
// Picklock, Pickpocket, Sneak und Acrobat
// ***************************************
func int B_TeachThiefTalent (var C_NPC slf, var C_NPC oth, var int talent)
{
// ------ Kosten festlegen ------
var int kosten;
kosten = B_GetLearnCostTalent(oth, talent, 1);
//EXIT IF...
// ------ falscher Parameter ------
if (talent!=NPC_TALENT_PICKLOCK)
&& (talent!=NPC_TALENT_SNEAK)
&& (talent!=NPC_TALENT_ACROBAT)
&& (talent!=NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
Print ("*** ERROR: Wrong Parameter ***");
return FALSE;
};
// ------ Player hat zu wenig Lernpunkte ------
if (oth.lp < 5)
{
PrintScreen (PRINT_NotEnoughLearnPoints, -1,-1, FONT_ScreenSmall, 2);
B_Say (slf, oth, "$NOLEARNNOPOINTS");
return FALSE;
};
// FUNC
// ------ Lernpunkte abziehen ------
oth.lp = oth.lp - 5;
// ------ Talent vergeben ------
if (talent == NPC_TALENT_PICKLOCK)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnPicklock, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};
if (talent == NPC_TALENT_SNEAK)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnSneak, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};
if (talent == NPC_TALENT_ACROBAT)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnAcrobat, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};
if (talent == NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 1);
PrintScreen (PRINT_LearnPickpocket, -1, -1, FONT_Screen, 2);
return TRUE;
};
};
B_GetLearnCostTalent:
// ------ Kosten für Diebestalente ------
if (talent == NPC_TALENT_SNEAK)
|| (talent == NPC_TALENT_ACROBAT)
{
kosten = (5);
};
if (talent == NPC_TALENT_PICKLOCK)
|| (talent == NPC_TALENT_PICKPOCKET)
{
kosten = (5);
};