Gothic 2 rutyny 9419 27

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 25.11.2015 roku

Wyświetleń 9419

Odpowiedzi 27

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli chcesz, żeby była rutyna "teleportu" który nie teleportuje, musisz w starcie rutyny dać rozpoczęcie animacji, w pętli (loop) zapętloną animację, a na końcu koniec animacji. Ty zapewne dałeś początek animacji do pętli.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
dobra działa i jeszcze jedno pytanko istnieje animacja w gothic żeby postać tylko stała w pozycji przy której się teleportuje? Bo jak zrobiłem rutynę o animacji teleportowania się to postać leciała w górę i opadała i tak w kółko.
Sprawdź u wróżbity. Z tego co pamiętam, nazywał się chyba Abuyin ibn Djadir ibn Omar Kalid ben Hadji al Sharidi  :lol2:
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
/ **********************
// NSC macht Schwert-Kata
// **********************

func void ZS_Hangen ()
{
    Perception_Set_Normal();
   
    B_ResetAll (self);
 
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);

if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
{
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP (self);
};

AI_EquipBestMeleeWeapon (self);

self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
};

func int ZS_Hangen_Loop()
{
    if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS)
    {
    if (!Npc_HasEquippedMeleeWeapon (self))
{
CreateInvItems (self, ItMw_1h_Bau_Mace, 1);
AI_EquipBestMeleeWeapon (self);
};

AI_ReadyMeleeWeapon (self);

self.aivar[AIV_TAPOSITION] = ISINPOS;
};
       
    AI_PlayAni (self,"T_MAGRUN_2_HEASHOOT");
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP    (self);

return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_Hangen_End ()
{
AI_StandUp (self);
AI_RemoveWeapon (self);
};
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
func int ZS_Hangen_Loop()
{
[...]   
    AI_PlayAni (self,"T_MAGRUN_2_HEASHOOT");
[...]
};

Cytuj
Ty zapewne dałeś początek animacji do pętli.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
co proszę?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
func int ZS_Hangen_Loop()
{
[...]   
    AI_PlayAni (self,"T_MAGRUN_2_HEASHOOT");
[...]
};

Cytuj
Jeśli chcesz, żeby była rutyna "teleportu" który nie teleportuje, musisz w starcie rutyny dać rozpoczęcie animacji, w pętli (loop) zapętloną animację, a na końcu koniec animacji. Ty zapewne dałeś początek animacji do pętli.
Chodziło mu o to, że miałeś już odpowiedź na to pytanie
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
acha alej jak zrobić żeby nie było w pętli?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy przeczytać mój post i wywnioskować. Jest tam wskazówka.

Jeśli chcesz, żeby była rutyna "teleportu" który nie teleportuje, musisz w starcie rutyny dać rozpoczęcie animacji, w pętli (loop) zapętloną animację, a na końcu koniec animacji. Ty zapewne dałeś początek animacji do pętli.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry