Macros - Problem z modyfikacją ovobowanego świata. 1340 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 20.07.2015 roku

Wyświetleń 1340

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka
Mam model świata nad którym ciągle pracuje dodając pewne poprawki. Jest to czysty model. Drugi model tego samego świata został przeze mnie ovobowany pół roku temu. Chciałem wczoraj złączyć je oba tak bym miał voby już na nowym modelu świata. Niestety jedna lokacja jest zablokowane przez wielką skałę. Usunąłem tą skałe w modelu świata ale była ona na starym ovobowanym modelu i teraz gdy razem je łącze to ta skała ciągle tam jest.
i teraz moje pytanie, w jaki sposób mogę dowolnie edytować model świata ? Również ten ovobowany ?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Rozumiem, że skała jest częścią mapy a nie vobem, więc model świata edytujesz programem do grafiki 3D np. Blender + plugin Kerrax.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skała została usunięta z modelu. Ale w drugim modelu a konkretniej w ovobowanym zenie ta skała wciąż tam jest i teraz gdy łącze oba modele to ta skała tam jest. Niemam pojęcia jak ją usunąć. Jakieś pomysły ?

PS.
To samo jest z innymi elementami. Np. próbowałem usuwać beczki i gdy łącze w macrosie to znow są na miejscu bo były obecne na starym modelu. Sprawiato wrażenie że moge jedynie dodawać coś do świata ale niemogę już nic z niego usunąć gdy łącze z ovobowanym światem
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Żadnego macrosa, zapisz ovobowany świat jako uncompiled, podmień 3ds mapy w Meshes, skompiluj zena.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasna cholera ! Działa :) Niewierzyłem że to pomoże ale jednak :)
Stokrotne dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry