Problem z nowym NPC 4131 6

O temacie

Autor Eregunos

Zaczęty 17.07.2015 roku

Wyświetleń 4131

Odpowiedzi 6

Eregunos

Eregunos

Użytkownicy
posty29
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po stworzeniu skryptu NPC chciałem go sprawdzić w grze, wpisałem kod jaki mu ustawiłem a konsola pokazała, że nie może takiego znaleźć. Myślałem, że trzeba wstawić go w Startup.d, więc to zrobiłem. Kiedy uruchomiłem grę moim oczom ukazał się taki błąd:

Z NPC nigdy nie miałem takiego problemu, więc jeśli ktoś wie o co cho byłbym wdzięczny za pomoc  :wstyd:
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ten błąd chyba rozumie się sam przez siebie; parser nie rozpoznaje tego identyfikatora (innymi słowy: NPC o takiej instancji nie istnieje). Pewnie popełniłeś literówkę, ale daj skrypt postaci.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Eregunos

Eregunos

Użytkownicy
posty29
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
instance XXX_5000_XXX (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "XXX";
guild = GIL_PAL;
id = 5000;
voice = 4;
flags       = 0; //Joly: 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ AIVARS ------
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 80);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_5000 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
};
Edytowany skrypt Hagena, praktycznie tylko kod i to jego ID.
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
instance XXX_5000_XXX (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "XXX";
guild = GIL_PAL;
id = 5000;
voice = 4;
flags       = 0; //Joly: 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ AIVARS ------
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 80);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_5000 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
};
Edytowany skrypt Hagena, praktycznie tylko kod i to jego ID.
Pierwsze XXX odpowiada za gildię , gildia się nie zgadza. zmień na np. PAL, SLD, KDF, BDT,NONE
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie jest to konieczne.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Robi się tak dla przejrzystości i nie ma to znaczenia.
A jeśli chodzi o npc, to sprawdz, czy się parsuje / jest w folderze z npc'tami.

Eregunos

Eregunos

Użytkownicy
posty29
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Rozwiązałem problem, co prawda nie wiem, co przez to ominąłem, lub co nie zadziałało ale teraz wszystko jest ok :)
NPC był w folderze, ale Gothic po prostu nie ogarniał, że znalazł się tam nowy plik. Sprawdziłem Sourcerem compilowanie i nie przeniósł mi właśnie tego skryptu NPC, więc dopisałem go ręcznie do Gothic.src :wstyd: Czy postąpiłem niezgodnie z prawem? :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry