[PROBLEM]Macros - narzędzie tworzenia światów 2172 2

O temacie

Autor Reed

Zaczęty 15.07.2015 roku

Wyświetleń 2172

Odpowiedzi 2

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam!
Mam do Was, droga społeczności, kilka pytanie odnośnie macrosa. Tworzę sobie aktualnie nowy świat - podzieliłem odpowiednio mapę na części za pomocą narzędzia, którym jest Blender. Mały pikuś. Mój problem dotyczy MACROS'a (narzędzia, dzięki któremu zdołamy przywrócić mapę do stanu grywalności). Z początku miałem problem z podstawowymi funkcjami, ale po dokładnej analizie poradników, znalezionych w Ethernecie, poradziłem sobie. Mniejsza, przejdźmy do rzeczy. Chciałem dodać pewien obiekt do mego świata. Po ustawieniu go w Blenderze, połączyłem wszystko za pomocą narzędzia MACROS. Wszystko pięknie się skompilowało, zapisuję świat (jako .ZEN rzecz jasna). Przy próbie odczytu program Spacer się zawiesza, następnie wyświetla się komunikat „Program przestał działać.”. Czy ma ktoś pomysł, jak to rozwiązać? Co może być problemem?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Robić to po prostu normalnie? Otwierasz mesh świata, edytujesz go dodając swoje coś wcześniej oteksturowane, potem zapisujesz mesh i otwierasz go, i kompilujesz w spacku. Amen.
 

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Temat można zamknąć. Okazało się, że model był jakoś zbugowany, a teraz wszystko śmiga.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry