Witam. Jako, że po głowie chodzi mi pomysł na odpalenie pewnego równoległego projektu chciałbym zadać wam kilka pytań nt. mechaniki silnika, tworzenia animacji i zbroi dla Gothic 1
1. Po pierwsze primo - słyszałem, że zbroje zapisane są w formacie .ASC - gdzie ich szukać i jakim programem je wyciągnąć ?
2. Po drugie primo czy silnik Gothic 1 obsługuje kanał alpha i czy umożliwia przezroczystość ?
3. Czy komuś udało się zaimportować do silnika drzewa z animacją poruszania się na wietrze ?
4. Czy importowanie/ zamiana animacji w Gothic 1 wymaga edycji skyptów ? Czy wystarczy podmienić pliki na inne o tych samych nazwach ?
6. Czy zadawanie obrażeń warunkowane/ kalkulowane jest na podstawie toru poruszania się broni / jej zderzenia z modelem postaci wroga / kolizją jego modelu ? Czy może jeszcze inny sposób
7. Czy komuś udało się zamienić / zaimportować do gry postać opartą na innym szkielecie ? Np. na szkielecie o większej ilości kości ?
Pozdrawiam Zagłoba