Problem z przywołaniem NPC 4362 16

O temacie

Autor Gandor

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 4362

Odpowiedzi 16

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Jestem nowym członkiem tego forum ponieważ dopiero co zaczynam powoli tworzyć moda do gothica 2 nk. W kwestii skryptów i programowania nie jestem całkiem zielony ale w przypadku gothica od razu pojawił mi się problem. Oglądałem poradnik tworzenie modyfikacji od A do Z autorstwa czipi17 (pewnie wiecie o co chodzi). Robiłem wszystko prawie że identycznie jak on. Nie wykazało mi żadnych błędów na spacerze. Stworzyłem NPC z nową bronią. Włączam gothic starter i odpalam poprzez "wiechumod". Następnie F2 insert sld_888_wiechu - tak jak na poradniku czipiego i piszę mi że nie ma takiej komendy. Wydaję mi się że wszystko jest dobrze lecz skoro NPC się nie przywołuje gdzieś musi być błąd. Teraz główne pytanie do was: Gdzie mogłem popełnić błąd, co sprawdzić i czy da się przywołać jakoś NPC nie przez konsolę. Może był jakiś podobny temat lecz go nie znalazłem. Jeżeli jest temat który to tłumaczy możecie podać link do niego i zamknąć mój temat. Z góry dziękuję i pozdrawiam ^^ ;)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
 Sprawdź czy instancja postaci sld_888_wiechu na pewno zgadza się z nazwą pliku postaci
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To nie ma nic do rzeczy :P
Spróbuj odpalić przez GothicStarter_Mod z zaznaczonym Reparse Scriptfiles

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przeczytałem teraz u was w temacie tworzenie NPC o pliku startup, za bardzo nie wiem w którym miejscu dodać linijkę z wiechem ale jak dodałem to przy włączeniu gothica wyskoczył mi błąd i była napisana ta linijka (odpalałem z zaznaczonym Reparse Scriptfiles) a jak sprawdzić tą instancje? w którym to pliku? Coś czuję chyba że będę musiał wszystko robić od nowa ale zrobię wszystko aby to skończyć :D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Otwierasz plik wiecha i na początku pisze
INSTANCE tutajJestInstancja (C_NPC)
Podaj błąd

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przy włączaniu jak zrobiłem tą linijkę w gothic starter błąd jest następujący: U :par: CONTENT/STORY/STARTUP.D. Unknow identifier : SLD_888_WIECHU a początek pliku wiecha to
instance SLD_888_Wiechu (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dodałeś ten plik do folderu NPC?

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Plik z wiechem mam dodany tak samo dialogi i nową broń i nie mogłem przywołać NPC przez konsolę w grze a tutaj na forum przeczytałem że trzeba dodać linijkę do startup. Jak dodałem tą linijkę to gra się wg. nie włącza ;( znaczy ten błąd wyskakuje co napisałem wyżej. Może wielkie i małe litery coś przeszkadzają albo nie w tym miejscu w tym startup dodałem linijkę. Nie mam pojęcia co zrobiłem źle lub czego nie zrobiłem ;( Mogę podesłać tutaj do tematu pliki to sprawdziłbyś co jest źle albo wczytał je i odpalił u siebie czy coś :P tylko mów które ci dać.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Plik wiecha musi mieć rozszerzenie .d ,a u Ciebie pewnie jest w .txt.
Wielkie i małe litery nie przeszkadzają, nie są rozróżniane.

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Gandor

Problem z przywołaniem NPC
#9 2015-02-10, 15:24(Ostatnia zmiana: 2015-02-10, 15:31)
Tak u mnie jest txt, zaraz startup zrobię taki jaki był wcześniej zmienię rozszerzenie plików i powiem o rezultatach.

Post połączony: 2015-02-10, 15:31
A jak zmienić na (d) :D? Inne rozszerzenia potrafię ale z tym mam problem :P
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ściągnij notepad++ ( nie 6.7.4, bo zhackowane i nie updejtuj, bo ściągnie zhackowane), potem otwórz plik i zapisz jako ( wybierz rozszerzenie )

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zmieniłem już ale teraz mam błąd w wiechu unknow identifier: ITAR_DJG_CLAWER to jest jakiś błąd chyba, może w tym jedną literkę nie tak dałem jak trzeba w każdym razie jak to powinno wyglądać :D?

Post połączony: 2015-02-10, 16:03
To jest w wyglądzie postaci na prawo od kształtu głowy :D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zbroja powinna być na końcu przed zamknięciem nawiasu.
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",2,1,"Hum_Head_Thief", 5, 1, tutaj);

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
    // ------ visuals ------                                                                            //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_DJG_Clawer);        
    Mdl_SetModelFatness    (self, 0);

Kawałek kodu ;D I co tu jest nie tak?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
I co tu jest nie tak?
instancja zbroi

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Powinno być "Crawler" a nie "Clawler". Propsuj jak pomogło xD
 

Gandor

Gandor

Użytkownicy
posty8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ludzie! Działa :D Jest wiecho :D Nafario i chicken macie szczerze zasłużone propsy :D Dzięki wam <3

Post połączony: 2015-02-10, 16:18
Wszystko nie ale jak wam dać tego + :D ? XDD

Post połączony: 2015-02-10, 16:21
Dobra już poradziłem sobie z + :D temat do zamknięcia i jeszcze raz dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry