Gry Pegasus/Famicon 1771 2

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 20.05.2015 roku

Wyświetleń 1771

Odpowiedzi 2

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Witam, zakładam ten temat znalazłem ciekawą stronę o starych grach do pobrania na PC.

http://www.gry-pegasus.xaa.pl

Polecam zagrać jeszcze raz w te klasyki, możecie też opisać ulubione gry z dzieciństwa, polecić, pytać się itp.

Zapraszam do dyskusji :).
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Na co mi granie online skoro mam od huja emulatorów na wszelakie platformy? 
Gry z nesa są odpalane na chyba każdej możliwej platformie. PSP, DS, android, iOS, pc, zapewne konsole po przeróbkach, co chcesz. 
No, ale żeby temat miał jakikolwiek sens - jakie są wasze ulubione tytuły z praojca konsol? 
Osobiście, poza klasykami jak Mario czy Tanki, bardzo miło wspominam Gun Nac, Tiny Toon Adventures no i Big Nose :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry