Spacer na Windows 8.1 4631 13

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 27.07.2014 roku

Wyświetleń 4631

Odpowiedzi 13

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Podczas użytkowania Spacera, na systemie Windows 8.1 cały czas "ucieka" i "lata" mi kamera na boki!
Na systemie Win7 nigdy tak nie miałem :P
Zna ktoś rozwiązanie? Jakiś patch albo coś
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spróbuj uruchamia z tym parametrem: -zmaxframerate:60
Chociaż nie jestem pewien czy o to się rozchodzi. 
Ewentualnie masz w opcjach spacera czułość (prędkość?) kamery. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

Spacer na Windows 8.1
#2 2014-07-27, 21:33(Ostatnia zmiana: 2014-07-27, 21:40)
Oto moje ustawienia spacera, używam wersji PL bo mi się tamta zjepsuła  :F
Spoiler

Cytuj
Spróbuj uruchamia z tym parametrem: -zmaxframerate:60
Jak to mam zrobić?

Post połączony: 2014-07-27, 21:40
Ludzie pomocy, co jest z tym durnym spacerem?!
Spoiler

 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Do własciwosci dopisz to -zmaxframerate:60, przykladowo po

"D:\Program Files (x86)\Gothic\system\" -zmaxframerate:60
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Do właściwości? Czyżbym nie wiedział oczywistej rzeczy? Możesz mi wyjaśnić co dokładniej mam zrobić?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Prawym przyciskiem myszy na ikonie "właściwości". :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Albo GothicStarter_Mod i na dole będzie można wpisać ten parametr, potem start edit.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Niestety nie pomogło :/
Sprawa tyczy się tylko latania kamerą na F3
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na windowsie 7 miałem to samo i nie znalazłem rozwiązania, trzeba się do tego przyzwyczaić. Dziwi mnie, że w ogóle działa ci spacer. U mnie trzeba było kombinować w ustawieniach nvidii żeby ruszył i przestał się zawieszać.

Aha, na kartach nvidii -zmaxframerate:60 gówno daje. Trzeba ustawić limit fpsów w ustawieniach nvidii.

Ogólnie jednak najlepszym rozwiązaniem będzie powrót do Widnowsa 7.  :trollface: 8.1 to gówno na którym nic nie działa.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Cytuj
Ogólnie jednak najlepszym rozwiązaniem będzie powrót do Widnowsa 7.   8.1 to gówno na którym nic nie działa.
To już Twoje zdanie, zresztą mnie wszystko działa idealnie, tylko ten spacer troche wariuje
 

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Mam pytanie. Co rozumiesz poprzez ""ucieka" i "lata" mi kamera na boki!" bo trochę nie rozumiem. To trwa cały czas czy po jakimś przypadkowym czasie kamerka ci czasem ucieknie w nie tę stronę, w którą była skierowana?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Polecam sprawdzić coś takiego:
- ściągnij Bandicam http://www.dobreprogramy.pl/Bandicam,Program,Windows,30315.html
- zainstaluj, odpal go i w zakładce FPS zaznacz "limit FPS" (ustaw ile tam chcesz ale polecam 60 Fpsów) i odznacz po prawej "Przy nagrywaniu"
- potem odpal spacera i sprawdź czy jest jakaś różnica  :)

U mnie na Windowsie 7 dzięki temu spacer działa prawie idealnie, przycinki prawie żadne się nie zdarzają. ^^ Bo w moim przypadku zmaxframerate:60 lub 30 nic nie dało.


Polecam ten sposób dla innych bo to naprawdę działa. :D
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

Spacer na Windows 8.1
#12 2014-07-29, 13:47(Ostatnia zmiana: 2014-07-29, 13:54)
Mam pytanie. Co rozumiesz poprzez ""ucieka" i "lata" mi kamera na boki!" bo trochę nie rozumiem. To trwa cały czas czy po jakimś przypadkowym czasie kamerka ci czasem ucieknie w nie tę stronę, w którą była skierowana?
Klikasz F3 i latasz kamerą. Gdy tak robię, co chwilę mam zrywy kamery w różne strony. Nie potrafię opisać co ile, ale nie cały czas.
Polecam sprawdzić coś takiego:
- ściągnij Bandicam http://www.dobreprogramy.pl/Bandicam,Program,Windows,30315.html
- zainstaluj, odpal go i w zakładce FPS zaznacz "limit FPS" (ustaw ile tam chcesz ale polecam 60 Fpsów) i odznacz po prawej "Przy nagrywaniu"
- potem odpal spacera i sprawdź czy jest jakaś różnica  :)

U mnie na Windowsie 7 dzięki temu spacer działa prawie idealnie, przycinki prawie żadne się nie zdarzają. ^^ Bo w moim przypadku zmaxframerate:60 lub 30 nic nie dało.


Polecam ten sposób dla innych bo to naprawdę działa. :D
Sprawdzę, dzięki

Post połączony: 2014-07-29, 13:54
Zrobiłem co mówiłeś i praktycznie przestało przycinać! Naprawdę wielkie dzięki, Rozumiem, że program ma być uruchomiony zawsze kiedy jest spacer? :D
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mam pytanie. Co rozumiesz poprzez ""ucieka" i "lata" mi kamera na boki!" bo trochę nie rozumiem. To trwa cały czas czy po jakimś przypadkowym czasie kamerka ci czasem ucieknie w nie tę stronę, w którą była skierowana?
Klikasz F3 i latasz kamerą. Gdy tak robię, co chwilę mam zrywy kamery w różne strony. Nie potrafię opisać co ile, ale nie cały czas.
Polecam sprawdzić coś takiego:
- ściągnij Bandicam http://www.dobreprogramy.pl/Bandicam,Program,Windows,30315.html
- zainstaluj, odpal go i w zakładce FPS zaznacz "limit FPS" (ustaw ile tam chcesz ale polecam 60 Fpsów) i odznacz po prawej "Przy nagrywaniu"
- potem odpal spacera i sprawdź czy jest jakaś różnica  :)

U mnie na Windowsie 7 dzięki temu spacer działa prawie idealnie, przycinki prawie żadne się nie zdarzają. ^^ Bo w moim przypadku zmaxframerate:60 lub 30 nic nie dało.


Polecam ten sposób dla innych bo to naprawdę działa. :D
Sprawdzę, dzięki

Post połączony: 2014-07-29, 13:54
Zrobiłem co mówiłeś i praktycznie przestało przycinać! Naprawdę wielkie dzięki, Rozumiem, że program ma być uruchomiony zawsze kiedy jest spacer? :D
Znam się na tym  ^^
Tak, zawsze musisz go odpalić przed włączeniem spacera i musi być włączony. :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry