Witam. W modowaniu GTA SA jestem zielony, umiem dodać nowe pojazdy, wgrać mody. Ale zawsze chciałem mieć pojazd, który zajmowałby dwa pasy w mieście.

Tak, wiec ściągnąłem sobie odpowiedni plugin do 3ds Maxa, zaimportowałem do niego Dumpera, po czym zwiększyłem jego rozmiary razy 2 i wyexportowałem. W grze efekt faktycznie był widoczny gołym okiem, ale jak zwykle jest jedno ale. Po zwiększeniu modelu pojazd częściowo zapada się pod ziemię, (same jego koła) w takim przypadku nie da się w ogóle jeździć, a o jeździe pod górkę to już nie wspominam. Obstawiam, że za ustalanie rozmiarów pojazdu odpowiada plik xxx.col. (bo przecież czasami w nowych modelach są takie pliki). Nie wiem tylko jak edytować ten plik, aby Dumper mi nie rył po ziemi kołami.
Więc proszę o pomoc, bądź jakieś wskazówki.