GTA SA - skalowanie modelu pojazdu. 2985 2

O temacie

Autor Sryncu

Zaczęty 22.07.2014 roku

Wyświetleń 2985

Odpowiedzi 2

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. W modowaniu GTA SA jestem zielony, umiem dodać nowe pojazdy, wgrać mody. Ale zawsze chciałem mieć pojazd, który zajmowałby dwa pasy w mieście.  :lol: Tak, wiec ściągnąłem sobie odpowiedni plugin do  3ds Maxa, zaimportowałem do niego Dumpera, po czym zwiększyłem jego rozmiary razy 2 i wyexportowałem. W grze efekt faktycznie był widoczny gołym okiem, ale jak zwykle jest jedno ale. Po zwiększeniu modelu pojazd częściowo zapada się pod ziemię, (same jego koła) w takim przypadku nie da się w ogóle jeździć, a o jeździe pod górkę to już nie wspominam. Obstawiam, że za ustalanie rozmiarów pojazdu odpowiada plik xxx.col. (bo przecież czasami w nowych modelach są takie pliki). Nie wiem tylko jak edytować ten plik, aby Dumper mi nie rył po ziemi kołami.
Więc proszę o pomoc, bądź jakieś wskazówki.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, zakładając że zwiększałeś go całego, zwiększył się również w osi pionowej, czyli koła przy okazji poszły niżej. Zaimportuj oryginalny i przesuń skalowany na jego poziom.
 

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa. Wielkie dzięki za pomoc :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry