Usuwanie broni po śmierci 2283 3

O temacie

Autor Draks

Zaczęty 3.07.2014 roku

Wyświetleń 2283

Odpowiedzi 3

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Usuwanie broni po śmierci
2014-07-04, 01:40(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 09:09)
Witajcie :D ktoś wie jak znaleść fukcje odpowiedzialna za śmierć, chodzi mi o to, że gdy umieram, to chciałbym stracić wszystkie bronie, mam problem z dualem z dark sagi, po śmierci dalej go mam, chciałbym tego uniknąć, jak to zrobić? z góry dziękuje za pomoc, po prostu chce aby wszystkie inne przedmioty takie jak miecze, czy dual znikały z mojego NPC.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Akurat typ do mnie pisze w tej samej sprawie... podejrzane :lol2:
\Scripts\Content\AI\Human\ZS_Human\ZS_DEAD.d
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Tak się składa, że razem pracujemy : D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jednak w podstawowych skryptach nie ma funkcji zdejmowania konkretnego przedmiotu. Kiedyś z pomocą Ikarusa napisałem i udostępniłem taką, bo nie była skomplikowana do napisania, a wielu może się przydać.

func void Unequip_Item(var C_NPC slf, var int Item)
{
    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(Item));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), 7546560);
};
Czyli w ZS_Dead dopisujesz :
Unequip_Item(self, kod_duala);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry