ZS_Dead - gildie 4090 19

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 30.06.2014 roku

Wyświetleń 4090

Odpowiedzi 19

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
W ZS_Dead zrobiłem coś takiego
//-------------DEMENTORZY----------------------------------------------------------
if (other.guild == GIL_DMT)
{
if (Npc_IsDead (other))
{

Snd_Play ("MFX_GhostVoice");
Snd_Play ("MFX_BELIARWEAP");
return TRUE;
};
return TRUE;
};
Ale nie działa...  :wstyd:
Co chciałbym osiągnąć? Aby po zdechnięciu kogokolwiek z gildii DMT wydobyły się podane dźwięki, niestety jak widzę jestem jeszcze w tym mocno zielony i nie potrafię tego ogarnąć
Wskazówka?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

gothic1210
  • Gość
Zamień other na self. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wklejasz to do funkcji ZS_Dead:if (self.guild == GIL_DMT)
{
Snd_Play ("MFX_GhostVoice");
Snd_Play ("MFX_BELIARWEAP");
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
A self czasem nie dotyczy nas? W sensie, że osoby, która jest bohaterem? Cały czas tak myślałem :P
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

gothic1210
  • Gość
A self czasem nie dotyczy nas? W sensie, że osoby, która jest bohaterem? Cały czas tak myślałem :P
Nie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie, hero oznacza postać gracza, self npc, który ginie, a other chyba oznacza zabijającego.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
No to może mi pomożecie z tym... Zrobiłem taki skrypt, ale niestety nie mogę go użyć, wywala błąd     unkown identifier func, lub expected func, nevermind... Gdzie ja mam to wkleić, aby działało?
func void B_Patronus (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero)) 
{
var C_ITEM ready; 
var int obrazenia; 
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero); 
obrazenia = 1000; 
if (Npc_HasItems(hero, Patronum) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Patronum) == TRUE)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL) 
&& (slf.guild == GIL_DMT)
{
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
};
};
};
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Podaj konkretną treść błędu. Jeśli pojawia ci się błąd unknown identifier func, to znaczy, że w funkcji nad tą funkcją brakuje średnika.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Wyskakuje unkown identifier i wlepiłem to do AssessDamage
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zła kolejność reparsowania.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
To znaczy? Co mam z tym zrobić?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Obstawiam, że podczas wklejania usunąłeś jeden średnik.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Miałeś rację Splash, wlepiłem w sam środek i musiałem zmienić kolejność i już działa... Ale aby nie zaśmiecać forum tematami walnę jeszcze to:
   //----------OBERWANIE--------------------
   if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] <= hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
   {
   Mdl_SetVisualBody (PC_hero, "hum_body_Naked0", 9,            0,         "Hum_Head_Fighter",    FACE_N_Drassen,   0,          -1);

      }
      else // if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] == hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
      {
   Mdl_SetVisualBody (PC_hero, "hum_body_Naked0", 0,            0,         "Hum_Head_Fighter",    FACE_P_NormalBart_Nefarius,   0,          -1);

   };
Jest to zmiana wyglądu po obrażeniach... Niestety po rozpoczęciu nowej gry twarz jest od samego początku zmieniona na tą, która powinna być podczas gdy ma się mniej niż maksa życia... Dodatkowo po straceniu hp nic się nie zmienia, co zrobiłem źle?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

gothic1210
  • Gość
A gdzie wywołujesz tę funkcję? Jeżeli nie jest ona zapętlona to po wczytaniu gry wygląd wróci do pierwotnego. 
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Wklejam do AssessPlayer
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wywołuj ją triggerem.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
NPC zawsze będzie miał twarz FACE_N_Drassen, bo nigdy nie możesz mieć więcej punktów życia niż maks...

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Ale < oznacza, że po lewo jest ten mniejszy, a po prawo większy, tak tego właśnie użyłem w pierwszym warunku...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, ale użyłeś mniejszy bądź równy.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Jestem debilem, myślałem, że bez tego = nie zadziała, ale widocznie za dużo myślę :D
Dzięki wam
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry