Brak dźwięków nowych potworów 1377 4

O temacie

Autor

Zaczęty 26.05.2014 roku

Wyświetleń 1377

Odpowiedzi 4

gothic1210
  • Gość
Witam.
Jakiś czas temu przeniosłem dzika z G2 do G1, ale niestety nie wydaje on odgłosów (żadnych!).
Dodałem pliki wav z G2 do folderu Sound/SFX i nic. Próbowałem nawet dopisać DM_Sounds.mod (paczka mod z dźwiękami z MT) do mojego pliku ini, ale dalej ich nie czytało. Jakieś pomysły? MDS nie był modyfikowany jak coś.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
W folderze system/sfx/ masz plik( chyba sfxinst ), w ktorym musisz dopisac skrypt powiazany z tym dzwiekiem.

gothic1210
  • Gość
Dodałem:
/* Keiler */
    INSTANCE KLR_Ambient      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_ambient.wav";    vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A1     (C_SFX_DEF) {file= "KLR_ambient2.wav";    vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A2     (C_SFX_DEF) {file= "KLR_ambient3.wav";    vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A3     (C_SFX_DEF) {file= "KLR_ambient4.wav";    vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A4     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A5     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A6     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A7     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A8     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Ambient_A9     (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav";     vol = 0;   };
    INSTANCE KLR_Attack      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_attack.wav";    vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Attack_A1      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_attack2.wav";    vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Attack_A2      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_attack3.wav";    vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Die       (C_SFX_DEF) {file= "KLR_die.wav";     vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Die_A1      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_die2.wav";     vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Die_A2      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_die3.wav";     vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Hurt       (C_SFX_DEF) {file= "KLR_hurt.wav";     vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Hurt_A1     (C_SFX_DEF) {file= "KLR_hurt2.wav";     vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Hurt_A2     (C_SFX_DEF) {file= "KLR_hurt3.wav";     vol = 75;   };
    INSTANCE KLR_Warn       (C_SFX_DEF) {file= "KLR_warn.wav";     vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Warn_A1      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_warn2.wav";     vol = 100;   };
    INSTANCE KLR_Warn_A2      (C_SFX_DEF) {file= "KLR_warn3.wav";     vol = 100;   };
A potem w spacerze dałem Napraw skrypty>SFX.SRC. Niestety dalej nie wydają dźwięków a po wpisaniu komendy play sound KLR_AMBIENT pisze not found.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Spróbuj zrobić nowy plik Sounds.VDF z nowymi dźwiękami, zrestartuj spacera ( lub go włącz ) i wtedy spróbuj.

gothic1210
  • Gość
Podziękował. Śmiga.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry