Witam.
Opcja dialogowa nie pojawia się w grze. Inne występują. Tak jakby NPC nie spełniał warunków, a je spełnia. Dialog hello2 odbyty oraz umiejętność broni jednoręcznej spełniony.
//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================
INSTANCE DIA_Gannar_HELLO5 (C_INFO)
{
npc = PIR_502003_Gannar;
nr = 5;
condition = DIA_Gannar_HELLO5_Condition;
information = DIA_Gannar_HELLO5_Info;
permanent = FALSE;
description = "Już jestem lepszy!";
};
FUNC INT DIA_Gannar_HELLO5_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gannar_HELLO2))
&& (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) >= 29)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Gannar_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gannar_HELLO5_15_01"); //Już jestem lepszy!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gannar_HELLO5_03_02"); //No to dobrze.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gannar_HELLO5_03_03"); //Mój głos masz.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gannar_HELLO5_03_04"); //A co z resztą chłopaków?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gannar_HELLO5_15_05"); //Pracuje nad tym.
B_LogEntry (TOPIC_Trening_Piraci,"Nauczyłem się walki, a Gannar dał mi swój głos.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Trening_Piraci, LOG_SUCCESS);
MIS_Trening_Piraci = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (150);
B_LogEntry (TOPIC_Pomoc,"Nauczyłem się walki, a Gannar dał mi swój głos. Trzeba zająć się resztą i dostać się do górnego obozu.");
B_GivePlayerXP (150);
AI_StopProcessInfos (self);
};