Zepsute tekstury 964 0

O temacie

Autor Ememens

Zaczęty 24.02.2014 roku

Wyświetleń 964

Odpowiedzi 0

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Ememens

Zepsute tekstury
2014-02-24, 20:18(Ostatnia zmiana: 2014-02-24, 21:16)
Siema, znowu się psują tekstury w grze.

1. Importuję .3ds kerraxem do Blendera.
2. W drugim oknie z poglądem siatki daję image open, wybieram .tga.
3. W menu po prawej wbijam w tekstury i daję to samo .tga.
4. Klikam Pack Image w okienku siatki.
5. .tga leci do Textures
6. Odpalam Spacera, otwieram model. Widać tam teksutrę, ustawiam tam MAT jak w kodie- w moim przypadku MAT_METAL i daję tam grupe Addon. Daję Set As Default.

Otwieram grę ii... dupa. Albo jest stara  tekstura modelu, albo jest niewidzialny ( nie ma jej )

Post połączony: 2014-02-24, 21:16
Dobra już kumam.. tak się robi itemy, a nie zbroje xD. Bo dodawałem tą teksturę do .3ds leżącej zbroi na ziemi, a nie na .asc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry