resetowanie zmiennej przy wczytaniu gry 2675 4

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 7.01.2014 roku

Wyświetleń 2675

Odpowiedzi 4

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!
Szukam skryptu który ładuje się przy wczytywaniu zapisanego stanu gry, tylko raz, aby nadać w nim wartość 0 zmiennej używanej przez tick tock'a.
   Dla uściślenia dodam, że zamierzam to wykorzystać aby zmiana wyglądu postaci była zachowywana także po zapisaniu i wczytaniu gry. Jeżeli ktoś z was wie w jakim pliku mogę to zrobić to będę wdzięczny za informację. Umieściłem już to w Startup.d ale to działa jedynie przy uruchomieniu nowej gry.

Z góry dziękuję za pomoc.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
CONST INT _FIRSTUPDATE = 0;

func tick_tock(){
if(_FIRSTUPDATE == 0){
//instrukcje które chcesz przy wczytaniu dać
_FIRSTUPDATE = 1;
};

//reszta tick`a
};

Stała nigdzie się nie zapisze a swoją wartość w czasie gry może zmieniać ;) Tak bedzie najłatwiej i najpewniej ;)


Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję ponownie RafalBudzis wszystko chodzi jak ta lala!
Temat do zamknięcia!
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy nazwa zmiennej ma jakies znaczenie?

CONST INT _FIRSTUPDATE = 0;
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a jak myślisz ?? :D Nigdy nie deklarowałeś zmiennych ? :D To jest nazwa którą ustalasz SAMEMU


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry