opcje dialogowe dostepne na czas (g1) 1876 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 5.01.2014 roku

Wyświetleń 1876

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zastanawiam sie czy jest możliwość ustawienia opcji dialogowych na czas, tj. mamy np. 10 sekund na wybranie kwestii mówionej inaczej dialog się kończy.

rozumiem, że konieczna jest edycja zs_talk, czy ktoś próbował coś podobnego? dodam,że nie chce robić jakichs cudów z tick tockiem, wolałbym użyc  funkcji ai_wait

 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
mamy np. 10 sekund na wybranie kwestii mówionej inaczej dialog się kończy.
Cytuj
dodam,że nie chce robić jakichs cudów z tick tockiem
To powiedz nam jakim cudem obliczy ci 10 sekund?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AI_wait tu nic nie da jak mniemam. Moim zdaniem musisz dać zmienną zależną od czasu (ze zmianą czasu wartość np. rośnie) następnie jeżeli jest ona mniejsza od ileśtam to wtedy opcja dialogowa jest aktywna. tylko ta zmienna musiała by być równoległa do dialogu, a AI_wait jest jakby częścią wypowiedzi NPC.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok, czyli jestem skazany na zabawę z tick tockami.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry