Mam dość dziwny problem ze skryptem przerobionego hełmu. Otóż o ile mając 100 punktów siły go zakłada i zdejmuje normalnie, to mając mniej niż 100 dalej go zakłada, tylko wyskakuje napis, że "Nie możesz nosić tego hełmu". Tutaj cały skrypt:
INSTANCE BlackHelm(C_Item)
{
name = "Czarny hełm";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 15;
protection [PROT_BLUNT] = 15;
protection [PROT_POINT] = 15;
protection [PROT_FIRE] = 20;
protection [PROT_MAGIC] = 25;
value = protection [PROT_EDGE] * ARMOR_PRISE;
wear = WEAR_Head;
visual = "ItAr_Pal_Helm.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
TEXT[0] = "Wymagana siła:";
COUNT[0] = 100;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
///////Edit By DruidLOD///////////////////
on_equip = Equip_BlackHelm;
on_unequip = UnEquip_BlackHelm;
//////////////////////////////////////
};
FUNC VOID Equip_BlackHelm()
{
helm_use = True;
if (big_armor == True) && (helm_use == True) && (hero.attribute[ATR_STRENGTH] >= 100)
{
PrintScreen ("Nie możesz nosić hełmu razem z tą zbroją!", -1, 27, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
AI_UnequipArmor (hero);
};
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Nie możesz nosić tego hełmu", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};
};
FUNC VOID UnEquip_BlackHelm()
{
helm_use = False;
};
Gdzie tu jest pies pogrzebany? Bo moim założeniem było takie coś:
1)Mając przynajmniej 100 siły hełm jest zakładany i wyskakuje napis "Spełniasz wymagania"(To akurat działa)
2)Mając mniej niż 100 siły hełm nie jest zakładany i wyskakuje napis "Nie możesz nosić tego hełmu"(przy obecnym skrypcie zakłada hełm nawet kiedy mamy poniżej 100 siły).
3)Mając założoną zbroję typu Pancerz Paladyna i przynajmniej 100 siły przy próbie założenia hełmu wyskakuje tekst "Nie możesz nosić tego hełmu wraz z tą zbroją", przez co hełm jest zakładany, a zbroja jest zdejmowana.
W pozostałych przypadkach, jeśli mamy minimum 100 siły i zbroję rodzaju Sheer'Gara(czyli taka w sumie otwarta, bez przyczepionego hełmu) to wyskakuje tylko tekst "Spełniasz wymagania", przez co jest założony hełm razem z danym pancerzem.