[Problem][C++][SFML2.1] Nie aktualizuje się program?? 3062 2

O temacie

Autor Hestes768

Zaczęty 26.10.2013 roku

Wyświetleń 3062

Odpowiedzi 2

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Witam! Naprawdę nie chciałem zakładać tego tematu, ale już mi ręce opadają. Nie wiedziałem też jak zatytułować ten wątek  :wstyd:. Do rzeczy: Problem polega na tym, że: wklejam do IDE kod sprawdzający czy SFML działa (http://sfml-dev.org/tutorials/2.1/start-cb.php) no i jak na razie wszystko pięknie ładnie, pokazuje się to co się ma pokazać. Następnie usuwam ten kod i piszę własny - polegać on ma na razie na wyświetleniu się okna w kolorze niebieskim. Zapisuję, kompiluję i uruchamiam, a włącza mi się ten wcześniejszy program! Po pokombinowaniu wygląda to tak jakby te twa okna się na siebie nakładały (okno miga z koloru czarnego z zielonym kołem, na kolor niebieski. Naprawdę nie wiem o co chodzi. Przejrzałem trochę forum oficjalne SFML oraz cpp0x, nie znalazłem nic istotnego tam(Nie wiem jak sformułować ten problem w jednym pytaniu  :wstyd:, toteż możliwe, że nie znalazłem tego co mi było potrzebne).

 Jeśli ktoś wie na czym problem polega to prosiłbym o wytłumaczenie. Dzięki z góry za pomoc  :wstyd:.

Aha. Korzystam z Code::Blocks 12.11.

EDIT. Przeczytałem gdzieś, że może to być wina Code::Blocksa i radzą przenieść się na MVS 2010 lub na starsze wersje Blocks'a.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
1. Usuń stare pliki .exe
2. stwórz nowy projekt
 

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Niestety to nie pomogło. Okazało się, że mam przestarzałe sterowniki (Boże, ale ja mam stary grat do programowanie, muszę sobie kupić nowy ), po zaktualizowaniu i kilku konfiguracjach działa jak należy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry