PrintScreen() na czarnym polu, jak w Czas Zapłaty [Gothic 2] 1249 2

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 1.10.2013 roku

Wyświetleń 1249

Odpowiedzi 2

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Witam.

Nie mam żadnych problemów związanych z printami itp., tylko szukam pomysłu na zrobienie czarnego pola, na którym będzie wyświetlany tekst (tak jak w modzie "Czas Zapłaty", jak się dostaje informacje o zadaniu itp. - o taki PrintScreen mi chodzi). Mam zrobiony własny print, nad którym rozmyślam, jak zrobić czarne pole jak w "CZ" i szukam tylko dobrych pomysłów na zrobienie tego, chyba, że jakiś członek "CZ" będzie chętny na zdradzenie ich pomysłu z tym polem, ale NIE SZUKAM GOTOWEGO SKRYPTU.

Hello.

I don't have any problems with any Prints or something like that, I am just looking for an idea on how to do a black background in a Print, as it is in polish modification "Czas Zapłaty". I don't mean to send me a ready script, because it'll be a non-sense. I am looking only for ideas. If a modder from "Czas Zapłaty" modification would like to tell me how is it done in this mod, I'd be graceful, but I WON'T A READY SCRIPT.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
LeGo - > View.d 
Ewentualnie zrób to analogicznie w g1. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
LeGo - > View.d
Ewentualnie zrób to analogicznie w g1.

W sumie fakt... dziękuję bardzo. Temat można zamknąć.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry