Problem z jendorazowym monologiem 1802 0

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 31.08.2013 roku

Wyświetleń 1802

Odpowiedzi 0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z jendorazowym monologiem
2013-08-31, 16:12(Ostatnia zmiana: 2013-08-31, 16:27)
Wiec zrobilem monolog do ogniska ale jest problem taki, ze mozna z nim rozmawiac tylko raz... nie wiem o co chodzi
Cytuj
func void OGNISKOABIT_S1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
        MONOLOG=M_ognisko;
        self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
        Ai_ProcessInfos(self);
};
};
func void PC_OGNISKO()
{
        self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
      MONOLOG=0;
        AI_StopProcessInfos (self);
};
instance ognisko_koniec1(C_Info)
{
        npc = PC_Hero;
        condition = ognisko_koniec1_condition;
        information = ognisko_koniec1_info;
      description = "Koniec";
      important      = 0;
        permanent = 1;
      nr = 999;
       
};

func int ognisko_koniec1_condition()
{
        if (MONOLOG == M_ognisko)
      {
                return 1;
        };
};

func int ognisko_koniec1_info()
{
      MONOLOG=0;
        AI_StopProcessInfos (self);
        self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};

instance ognisko0(C_Info)
{
        npc = PC_Hero;
      nr = 1;
        condition = ognisko0_condition;
        information = ognisko0_info;
        permanent = 1;
      important = 0;
        description = "Usmaż mięso";
       
};

func int ognisko0_condition()
{
        if (MONOLOG == M_ognisko)
      {
                return 1;
        };
};

func int ognisko0_info()
{
if (npc_hasitems(self, ItFoMuttonRaw) >=1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko0_15_01"); //Pachnie wyśmienicie.
Npc_RemoveInvItems(self, ItFoMuttonRaw, 1);
CreateInvItems(self, ItFoMutton, 1);
}
else if (npc_hasitems(self, ItFoMuttonRaw ) < 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko0_15_02"); //Potrzebuje surowego mięsa.
};
};
instance ognisko2(C_Info)
{
        npc = PC_Hero;
      nr = 2;
        condition = ognisko2_condition;
        information = ognisko2_info;
        permanent = 1;
      important = 0;
        description = "Przygotuj potrawkę z chrząszczy";
       
};

func int ognisko2_condition()
{
        if (MONOLOG == M_ognisko)
      {
                return 1;
        };
};

func int ognisko2_info()
{
if (npc_hasitems (self, ItFo_Plants_mushroom_01) >= 1) && (npc_hasitems (self, ItAt_Meatbug_01) >= 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko2_15_01"); //Mmm... delicje.
Npc_RemoveInvItems(self, ItAt_Meatbug_01, 1);
Npc_RemoveInvItems(self, ItFo_Plants_mushroom_01, 1);
CreateInvItems(self, ItFoMeatbugragout, 1);
}
else if (npc_hasitems (self, ItFo_Plants_mushroom_01) < 1) && (npc_hasitems (self, ItAt_Meatbug_01) < 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko2_15_02"); //Brakuje mi mięsa z chrząszcza lub piekielnika.
};
};
instance ognisko3(C_Info)
{
        npc = PC_Hero;
      nr = 3;
        condition = ognisko3_condition;
        information = ognisko3_info;
        permanent = 1;
      important = 0;
        description = "Spal list";
       
};

func int ognisko3_condition()
{
        if (MONOLOG == M_ognisko) && (Npc_KnowsInfo (other, DIA_BaalThunder_HELLO4))
      && (MIS_CH1_tajemniczebagna == LOG_RUNNING)
      && (Npc_HasItems (other, tajemniczaksiega) >=1)
      {
                return 1;
        };
};

func int ognisko3_info()
{
   AI_Output (other, other ,"ognisko3_15_01"); //W końcu pozbyłem się tego przeklętego listu.
   Npc_RemoveInvItems(self, tajemniczaksiega, 1);
    B_LogEntry               (CH1_tajemniczebagna,"List został pomyślnie spalony. Już nikt więcej się nie zamieni.");
    Log_SetTopicStatus       (CH1_tajemniczebagna, LOG_SUCCESS);
    MIS_CH1_tajemniczebagna = LOG_SUCCESS;
   B_GiveXP(100);
};


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry