Wiec zrobilem monolog do ogniska ale jest problem taki, ze mozna z nim rozmawiac tylko raz... nie wiem o co chodzi
func void OGNISKOABIT_S1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
MONOLOG=M_ognisko;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos(self);
};
};
func void PC_OGNISKO()
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
MONOLOG=0;
AI_StopProcessInfos (self);
};
instance ognisko_koniec1(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
condition = ognisko_koniec1_condition;
information = ognisko_koniec1_info;
description = "Koniec";
important = 0;
permanent = 1;
nr = 999;
};
func int ognisko_koniec1_condition()
{
if (MONOLOG == M_ognisko)
{
return 1;
};
};
func int ognisko_koniec1_info()
{
MONOLOG=0;
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};
instance ognisko0(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 1;
condition = ognisko0_condition;
information = ognisko0_info;
permanent = 1;
important = 0;
description = "Usmaż mięso";
};
func int ognisko0_condition()
{
if (MONOLOG == M_ognisko)
{
return 1;
};
};
func int ognisko0_info()
{
if (npc_hasitems(self, ItFoMuttonRaw) >=1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko0_15_01"); //Pachnie wyśmienicie.
Npc_RemoveInvItems(self, ItFoMuttonRaw, 1);
CreateInvItems(self, ItFoMutton, 1);
}
else if (npc_hasitems(self, ItFoMuttonRaw ) < 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko0_15_02"); //Potrzebuje surowego mięsa.
};
};
instance ognisko2(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 2;
condition = ognisko2_condition;
information = ognisko2_info;
permanent = 1;
important = 0;
description = "Przygotuj potrawkę z chrząszczy";
};
func int ognisko2_condition()
{
if (MONOLOG == M_ognisko)
{
return 1;
};
};
func int ognisko2_info()
{
if (npc_hasitems (self, ItFo_Plants_mushroom_01) >= 1) && (npc_hasitems (self, ItAt_Meatbug_01) >= 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko2_15_01"); //Mmm... delicje.
Npc_RemoveInvItems(self, ItAt_Meatbug_01, 1);
Npc_RemoveInvItems(self, ItFo_Plants_mushroom_01, 1);
CreateInvItems(self, ItFoMeatbugragout, 1);
}
else if (npc_hasitems (self, ItFo_Plants_mushroom_01) < 1) && (npc_hasitems (self, ItAt_Meatbug_01) < 1)
{
AI_Output (other, other ,"ognisko2_15_02"); //Brakuje mi mięsa z chrząszcza lub piekielnika.
};
};
instance ognisko3(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 3;
condition = ognisko3_condition;
information = ognisko3_info;
permanent = 1;
important = 0;
description = "Spal list";
};
func int ognisko3_condition()
{
if (MONOLOG == M_ognisko) && (Npc_KnowsInfo (other, DIA_BaalThunder_HELLO4))
&& (MIS_CH1_tajemniczebagna == LOG_RUNNING)
&& (Npc_HasItems (other, tajemniczaksiega) >=1)
{
return 1;
};
};
func int ognisko3_info()
{
AI_Output (other, other ,"ognisko3_15_01"); //W końcu pozbyłem się tego przeklętego listu.
Npc_RemoveInvItems(self, tajemniczaksiega, 1);
B_LogEntry (CH1_tajemniczebagna,"List został pomyślnie spalony. Już nikt więcej się nie zamieni.");
Log_SetTopicStatus (CH1_tajemniczebagna, LOG_SUCCESS);
MIS_CH1_tajemniczebagna = LOG_SUCCESS;
B_GiveXP(100);
};