Dishonored 9985 39

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 1.06.2012 roku

Wyświetleń 9985

Odpowiedzi 39

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
...nawet pięcioletnie dziecko będzie w stanie to przejść z zamkniętymi oczami za pierwszym razem jest oczywiste jak 2+2*0=0.

nie żartuj tak. Przez chwilę myślałem, że ty tak na poważnie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Dishonored
#21 2012-10-06, 15:01(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 15:03)
Dosyć smutna wiadomość dla wszystkich zainteresowanych.




potwierdzone, chłop przeszedł to w 4 godziny, przy pierwszym odpaleniu, grajac stealth i ginąc cały czas
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
A myślałem, że to Kane & Lynch 2 będzie jedyną najkrótszą grą.  :lol2:  

Dobrze, że niezbyt interesowałem się Dishonored
 
Комиссар RBT

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Dishonored
#23 2012-10-06, 15:32(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 15:34)
W takim razie cieszę się jak nie wiem, że zapomniałem o tej grze. Gdy pierwszy raz dowiedziałem się o niej nieziemsko mi się spodobała.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
ale odpowiedzialne za grę jest Arkane Studio, więc ufam ślepo :ok:

Cytuj
więc ufam ślepo

 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie chcę nic mówić, ale skąd to zdziwienie? Jeden z projektantów poziomów jakiś czas temu mówił że bez zabijania kogokolwiek grając "cichcem" przejście całej gry zajęło mu 22 godziny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Dishonored
#26 2012-10-06, 16:05(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 16:07)
Cóż, to 4chan, nie odrzucajmy opcji w której zgadali się w shoutboxie obok streamu i wkręcają ludzi.

...aczkolwiek w obecnym stanie rynku gier* jestem w stanie uwierzyć w czterogodzinną grę nawet bardziej niż w to że na 4chanie piszą prawdę.


* = w tej chwili 5-6 godzin to 'krótka gra' a nie 'parodia, katastrofa, co to ma być', gry są krótsze niż kiedyś.



@sawik
mi przejście deusa HR bez zabijania zajęło może 1-2h więcej, przejście dowolnego mgsa podobnie. Wierz mi, gra bez zabijania to nie jest jakiś maksymalny rozciągacz który robi z każdych dziesięciu minut godzinę.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Dishonored
#27 2012-10-06, 16:59(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 17:10)
Cytuj
Cóż, to 4chan, nie odrzucajmy opcji w której zgadali się w shoutboxie obok streamu i wkręcają ludzi.

200 osób widziało ten stream, więc jakaś ogromna konspiracja raczej odpada.


Spoiler
generalnie dodam też że kiedy ostatnio chcieliśmy przekonać pedała pewdiepie do ściagnięcia gry-wirus (lostboy.exe) jakaś szmata ostrzegła go na twitterze kilka minut po tym kiedy ta piękna idea powstała. 4chan to nie to samo co kiedyś :(  

Cytuj
Jeden z projektantów poziomów jakiś czas temu mówił że bez zabijania kogokolwiek grając "cichcem" przejście całej gry zajęło mu 22 godziny.
To jest właśnie w tym wszystkim najzabawniejsze :D
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Dishonored
#28 2012-10-06, 17:11(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 17:13)
Cóż, założyłem że stream nigdy nie istniał<więc nie w sb obok streamu, gdziekolwiek indziej>, ale skoro wiesz że oglądało go x osób to pewnie widziałeś stream itself. W takim przypadku tak, odpada.

Połączenie informacji 'gracze w bekatestach nie szli za drzwi bo im zabronił strażnik' i tego jaka jest różnica między zapowiadanym a realnym czasem gry daje zabawne efekty :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
W sieci pojawiła się pierwsza recenzja gry Dishonored – produkcji studia Arkane, która może okazać się największą niespodzianką tego roku. Jest ona jednak nie do końca oficjalna – wyciekła bowiem przed właściwą datą publikacji.

Do internetu wyciekła wideo recenzja Dishonored nakręcona przez redakcję serwisu CVG. Film został już ukryty przed opinią publiczną, ale uważni internauci zdążyli już go obejrzeć. Czy gra studia Arkane spełni pokładane w niej nadzieje?

Redakcja CVG twierdzi, że tak – Dishonored przyznano ocenę 9.5/10 twierdząc, że jest to gra roku, a także produkcja z rodzaju tych, które zdarzają się raz na generację (konsol).

Info z CDA. Pytania? Kereth? :lol:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Aztek, nie obraź się, ale opinia redaktorów =/= opinia graczy. Wierzę tym drugim, więc czekam na ich opinie.  :lol:
 
Комиссар RBT

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No z takimi skillami jakie ma Corvo to w sumie możliwe jest przerushowanie przez grę.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Pobrałem i jak dla mnie gra się świetnie, chyba zkirt ma rację i zostałem oszukany bo nie wydaję mi się żebym mógł to skończyć w cztery godziny. Zalecam wyłączenie sobie wszelkich podpowiedźi, wskaźników i auto-aimu.


Cytuj
ale skoro wiesz że oglądało go x osób to pewnie widziałeś stream itself
Tylko fragment, nie cały
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
no wiadomo, że trza grać bez wspomagaczy na najwyższym poziomie trudności - ja tak grałem w DE:HR

Poza tym... Jak to pobrałeś? Na steamie mam nadzieję.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Poza tym... Jak to pobrałeś? Na steamie mam nadzieję.
Naiwniak...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cóż... ja liczę, że modderzy akurat rozumieją istotę wspierania developerów tworzacych dobre gry - w szczególności na PCcie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Dishonored
#36 2012-10-10, 20:03(Ostatnia zmiana: 2012-10-10, 20:05)
Spoiler
Cóż... ja liczę, że modderzy akurat rozumieją istotę wspierania developerów tworzacych dobre gry - w szczególności na PCcie.
Ja gry kupuję, jednak wiem jak to wygląda na ogół, tym bardziej że coraz częściej gra jest na TPB zanim pojawia się na półkach w Polsce.


No dobra, bo będzie że spam, a i tak miałem pytać.

Hwep, gra warta 4 dych? A potem analogicznie czy warta dwóch?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Poza tym... Jak to pobrałeś? Na steamie mam nadzieję.

Nawet jesli w tej chwili miałbym na to środki, nie zamierzam niczego kupować bez sprawdzenia wcześniej czy jest warte mych pieniędzy, najpierw muszę spiracić a dopiero potem mogę wydać na to pieniądze.

Kiedy już jakiś naiwniak mnie zatrudni i będę otrzymywać regularną pensje, możesz być pewny że mam całą liste gier które będę musiał opłacić.



Cytuj
Hwep, gra warta 4 dych?

40 złotych, jasne. Czy warta 50 euro nie wiem.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Chuj, Azor może już zacząć się ze mnie śmiać. Przejebałem :D
 
Комиссар RBT

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gra bardzo fajna, przyjemnie sie grało. Przeszedlem gre w trybie skradankowym, obezwladniajac prawie kazdego napotkanego straznika, zakonczenie dobre (niski chaos).

Wedlug mnie jako gra "zabójcy" ustepuje troszke serii Assassin's Creed, aczkolwiek Corvo ma bardzo fajne moce i umiejetnosci, szczegolnie po wypicowaniu niektorych na drugi poziom (podwójne skakanie, opetanie ludzi). Gralo sie bardzo miło, zobaczymy jak pójdzie DLC - The Knife of Dunwall czy jakos tak :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry