Spacer 2827 5

O temacie

Autor LeseLesterixer

Zaczęty 30.06.2013 roku

Wyświetleń 2827

Odpowiedzi 5

LeseLesterixer

LeseLesterixer

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zapisałem swój świat w spacerze, a nie widać go w folderze. Co jest ?
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Spacer
#1 2013-06-30, 12:23(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 12:25)
może w zle się zapisał , sproboj jescze raz
 

LeseLesterixer

LeseLesterixer

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na pewno dobrze zapisałem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No to źle otwierasz.
Nie ma go w folderze, czy na liście w spacerze przy próbie otwarcia?
Jak to pierwsze to sprawdź czy nie zapisał się gdzieś indziej, jak nie to go straciłeś, prawie mi przykro.
Jak to drugie, najprawdopodobniej zły format, czyli próbujesz otworzyć .3DS jako .ZEN lub odwrotnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

LeseLesterixer

LeseLesterixer

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam go w folderze, sprawdzałem i nie ma nigdzie :/
 

LeseLesterixer

LeseLesterixer

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej poradziłem sobie, nie ogarniałem wtedy za bardzo,to były moje błędy, do zamknięcia :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry