Albo masz źle zainicjowanego Ikarusa albo sprint jest parsowany przed Ikarusem. Parser nie potrafi przeskakiwać ze skryptu do skryptu.
Sprint jest po ikarusie zainicjowany. Tak przy okazji czy wystarczy tick tock w świecie zen 0.125s na sprinta?
Dokładnie to Ikarus jest inicjowany od razu na poczatku zaraz po _INTERN\MAGIC_INTERN.D
Tak przy okazji wchodzilem w tego ikarusa i znalazlem tylko to wspolnego z MEM_KEY
func int MEM_KeyPressed(var int key) {
return MEM_ReadInt (MEMINT_KeyEvent_Offset + key) & 255;
};
Dawalem nawet MEM_KeyPressed(L_SHIFT) ale wtedy sprint sie wlacza i wylacza
Jeśli chodzi ci o to, czy wystarczy do obsługi naciśnięć klawiszy, to nie. One wymagają sprawdzania co klatkę.
Czyli, ze jakbym chcial zrobic ze sprint sie wlaczy po nacisnieciu dwa razy np. strzalke do przodu to musze zrobic co klatkowego tick tocka?