Problem z nowa animacja 4206 16

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 29.08.2013 roku

Wyświetleń 4206

Odpowiedzi 16

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
2013-08-29, 08:42(Ostatnia zmiana: 2013-08-29, 09:10)
Otoz zrobilem nowa animacja blokowania mieczem(przerobilem stara animke) w blenderze i gdy próbuję ja gothic sourcerem compilowac to pisze illegal frame range in MDS i nie wiem jak to naprawic


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dobra dzięki ale teraz mam inny problem... wgrałem nową animację strzelania z broni ale wyskakuje mi taki błąd gdy tą broń założę

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obawiam się że to najtrudniejszy do debugowania rodzaj błędów. Pokaż pełne logi z zSpy z okolicy crasha, ale może nic tam ciekawego nie być. Jakbym miał totalnie zgadywać, to plik animacji jest niepoprawny.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie za bardzo cos tam widzialem... ale jak cos zobacze to wkleje tutaj i mam jeszcze kilka pytan:
1. Czy w mds'ie mozna ustawic limit klatek X i Y ? np.(ani            ("t_Run_2_1h"            1    "s_1h"            0.1 0.0 M.    "Hum_1hSDrawT2.asc"            F    1    30) <= ostatnia klatka to 30 i czy jakbym ustawil np. na 20 to by zatrzymalo sie na 20 czy by wykonywalo cala animacje chyba, ze musze skrocic animacje w blenderze.
2. Dlaczego w moim monologu moge gadac tylko raz jak wszedzie mam permament = 1; ? (dokladnie chodzi mi o to, ze jak zakoncze monolog to nie moge ponownie go zaczac (zrobilem monolog z ogniskiem) i tam sa 3 opcje do wyboru

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
1. Jak ustawisz na 20, to animacja będzie się odtwarzać tylko do 20. To chyba logiczne. Nie możesz ustawić numeru ostatniej klatki wyższego niż ilość klatek w pliku animacji,
2. Może źle ustawiasz jakieś zmienne. Monolog to zwykły dialog, to już ty dodajesz sobie dodatkowe mechanizmy (przynajmniej w g1).

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
#6 2013-09-01, 10:59(Ostatnia zmiana: 2013-09-01, 11:39)
ani            ("t_1hSFinish"                1    ""        0.1    0.1    M.    "Hum_1hSFinish_M03.asc"        F    1    17    FPS:10)   <=  ten skrypt odpowiada za dobijanie z miecza, normalnie klatka koncowa jest 130+ a ja ustawilem na 17 ale dalej jest odtwarzana cala animacja wiec o co chodzi? to jest w HUMANS.MDS
Cytuj
Czy twój humans.mds na pewno został skompilowany? Masz tego jakiekolwiek potwierdzenia w grze? Jest przynajmniej kilka różnych powodów dla których początkujące osoby myślą że ich mds się skompilował, podczas gdy gra nadal czyta oryginalny.
:facepalm: no tak.... takie błachostki zapomnieć te moje rozumowanie.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Czy twój humans.mds na pewno został skompilowany? Masz tego jakiekolwiek potwierdzenia w grze? Jest przynajmniej kilka różnych powodów dla których początkujące osoby myślą że ich mds się skompilował, podczas gdy gra nadal czyta oryginalny.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
ciagle nie moge se poradzic z tym bledem... moze moglbys cos mi poradzic

Cytuj
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// HUMAN OVERLAY   Muskete
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Model ("HuS")
{
   
   
   meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)
   
   aniEnum
   {
      modelTag   ("DEF_HIT_LIMB"      "zs_RightHand")
     
      // Shoot + Reload
      //   aniBlend   ("t_CBowAim_2_CBowShoot"      "s_CbowShoot")
      ani         ("s_CBowShoot"            1   "s_CBowShoot"   0.0 0.0 M.   "Hum_CBowAim.asc"      F   6   6)
      {
         
         *eventPFX   (6   1   "FIRE_HOT"   "ZS_RIGHTHAND"   ATTACH)

         *eventMMStartAni   (6   "S_SHOOT"   "ZS_RIGHTHAND")
         *eventSFX         (6   "Muskete_01"  )
         *eventPFXStop   (6   1)
      }
      ani         ("t_CBowReload"            1   "s_CBowAim"      0.0 0.0 M.   "Hum_CBowAim.asc"      F   7   39)
      {
         
         *eventPFX       (7   2   "FIRE_SMOKE"         "zs_righthand"      ATTACH)   
         *eventPFX       (9   3   "FIRE_SMOKE"         "zs_righthand"      ATTACH)   
         *eventPFX       (11   4   "FIRE_SMOKE"         "zs_righthand"      ATTACH)   
         *eventPFXStop   (15   2)
         *eventPFXStop   (16   3)
         *eventPFXStop   (17   4)
         
         
         *eventSFX      (14   "BowReload")
         *eventTag      (14 "DEF_PLACE_MUNITION" "ZS_LEFTHAND")
         *eventMMStartAni   (7   "S_RELAX"   "ZS_RIGHTHAND")
         *eventMMStartAni   (31   "S_READY"   "ZS_RIGHTHAND")
         
      }
     
     
   }
}

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Obawiam się że to najtrudniejszy do debugowania rodzaj błędów. Pokaż pełne logi z zSpy z okolicy crasha, ale może nic tam ciekawego nie być. Jakbym miał totalnie zgadywać, to plik animacji jest niepoprawny.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
przeinstaluj gothica
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
#11 2013-09-02, 16:56(Ostatnia zmiana: 2013-09-02, 17:59)
Dobra naprawilem ten muszkiet wszystko jest cacy tylko teraz mam taki problem ze sprintem (mam ikariusa tego od warriora co go dal w 1 poscie) kolejnosc tez jest dobra ale gdy reparsuje skrypty spacerem to mi wyskakuje, ze MEM_KEYSTATE jest niezdefiniowana funkcja

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Albo masz źle zainicjowanego Ikarusa albo sprint jest parsowany przed Ikarusem. Parser nie potrafi przeskakiwać ze skryptu do skryptu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
#13 2013-09-03, 15:19(Ostatnia zmiana: 2013-09-03, 15:42)
Cytuj
Albo masz źle zainicjowanego Ikarusa albo sprint jest parsowany przed Ikarusem. Parser nie potrafi przeskakiwać ze skryptu do skryptu.
Sprint jest po ikarusie zainicjowany. Tak przy okazji czy wystarczy tick tock w świecie zen 0.125s na sprinta?
Dokładnie to Ikarus jest inicjowany od razu na poczatku zaraz po _INTERN\MAGIC_INTERN.D
Tak przy okazji wchodzilem w tego ikarusa i znalazlem tylko to wspolnego z MEM_KEY
func int MEM_KeyPressed(var int key) {
    return MEM_ReadInt (MEMINT_KeyEvent_Offset + key) & 255;
};
Dawalem nawet MEM_KeyPressed(L_SHIFT) ale wtedy sprint sie wlacza i wylacza
Cytuj
Jeśli chodzi ci o to, czy wystarczy do obsługi naciśnięć klawiszy, to nie. One wymagają sprawdzania co klatkę.
Czyli, ze jakbym chcial zrobic ze sprint sie wlaczy po nacisnieciu dwa razy np. strzalke do przodu to musze zrobic co klatkowego tick tocka?


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
#15 2013-09-03, 15:55(Ostatnia zmiana: 2013-09-08, 19:07)
Temat mozna zamknac

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Problem z nowa animacja
#16 2013-09-08, 16:05(Ostatnia zmiana: 2013-09-08, 19:08)
@REFRESH
napisalem to po innym poscie z ktorego zrezygnowalem i zmienilem tresc


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry