(M&B)Edytor dialogów 9629 10

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 22.04.2012 roku

Wyświetleń 9629

Odpowiedzi 10

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

(M&B)Edytor dialogów
2012-04-22, 18:40(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 21:44)
<p>&nbsp;
Podstawowa wersja mojego autorskiego, no i pierwszego mającego jakikolwiek sens programu(tj. inny niż hello world) ujrzała światło dzienne.



Zachęcam do pobierania:</p><p></p><p>Dawno nie modowałem M&amp;B, nie mam go teraz nawet na dysku więc jakby były jakieś propozycje co dodać/zmienić to piszcie. &nbsp;&nbsp;</p>
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jutro dostaniesz propsa za to że go tak szybko wykonałeś (zaczął wczoraj w nocy).
Krótko mówiąc :ok:  
Użyłeś tego arta w końcu czy nie? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
No kurwa, oczywiście. Na dowód screen programu:

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
W jakim języku pisałeś?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Object Pascal aka Delphi
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Nowa wersja gotowa!
Poprawione kilka drobnych błędów m. in brak zawijania wierszy w pisanym dialogu jak i tym wygenerowanym. Ulepszona została także grafika. ;-)
Nowa wersja:)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Wiem, że odkop(nie. Nie chcę zastąpić davisha), ale chciałbym wyrazić swoje zdanie. Hmm... Oczywiście projekt ciekawy i chwali się, że na tym forum robi ktoś narzędzia do modowania gry innej niż gothic. Interface w sumie ładny, szczególnie w nowej wersji.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
To jak już odkopałes to z czystym sumieniem mogę napisać że ten koń ma genialny wyraz mordy :lol2:
 
makin' bacon

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Najlepszy art z M&B :lol2:


BTW Przydał by się jakiś mały program do modowania M&B? Pisać!:D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

ikskoks

ikskoks

Użytkownicy
posty57
Propsy63
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Mógłbym prosić o reupload? :p

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Niestety wątpię aby ktokolwiek to jeszcze miał.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry