To orginalny skrypt dialogu jaki zrobiłem. Postacie też nazywają się tak...odmiennie (zrobione do testowania oczywiście, nie tylko dialogów/trialogów)
//*********************************************************************
// Test1
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy (C_INFO)
{
npc = SP_5003_Testowy;
nr = 1;
condition = DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_Condition;
information = DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_Info;
permanent = TRUE;
description = "Porozmawiajmy";
};
FUNC INT DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_15_00"); //Porozmawiajmy
AI_Output (self ,other,"DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_01_01"); //Pierwszy teskt kontrolny
AI_Output (self ,other,"DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_01_02"); //Drugi teskt kontrolny
AI_Output (self ,other,"DIA_SP_5003_Testowy_pierwszy_01_03"); //Oraz trzeci tekst kontrolny
};
//*********************************************************************
// Test2
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SP_5003_Testowy_drugi (C_INFO)
{
npc = SP_5003_Testowy;
nr = 2;
condition = DIA_SP_5003_Testowy_drugi_Condition;
information = DIA_SP_5003_Testowy_drugi_Info;
permanent = TRUE;
description = "Porozmawiajmy we trzech";
};
FUNC INT DIA_SP_5003_Testowy_drugi_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SP_5003_Testowy_drugi_Info()
{
var C_NPC ATest; Atest = Hlp_GetNpc (SP_5003_Testowy);
var C_NPC Btest; Btest = Hlp_GetNpc (SP_5004_Testowy);
TRIA_Invite(Btest);
TRIA_Start();
TRIA_Next(Atest);
AI_TurnToNpc(other, self);
AI_Output (other,self ,"DIA_SP_5003_Testowy_drugi_00"); //Tekst pierwszy (bohater)
AI_Output (self ,other,"DIA_SP_5003_Testowy_drugi_01"); //Tekst drugi (Atest)
TRIA_Next(Btest);
AI_TurnToNpc(other, self);
AI_Output (self ,other,"DIA_SP_5003_Testowy_drugi_02"); //Tekst trzeci (Btest)
AI_Output (other ,self,"DIA_SP_5003_Testowy_drugi_03"); //Tekst czwarty (bohater)
TRIA_Finish();
};
TEXT1 wyświetla się prawidłowo natomiast TEXT2 już robi problemy lecz wyraźnie widać działanie funkcji TRIA_NEXT (zmiany położenia kamery na drugą postać) i TRIA_Invite (postać druga się odwraca w moim kierunku) Nie pokazują się dialogi tylko (@#$%*&)