Warunek zdejmowania przedmiotów 2907 6

O temacie

Autor Xitros

Zaczęty 1.08.2014 roku

Wyświetleń 2907

Odpowiedzi 6

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Jaki był warunek zdejmowania określonego przedmiotu?
Szukałem w externals, ale znalazłem tylko AI_UnequipWeapons i AI_UnequipArmor.
Próbowałem wpisać AI_UnequipArmor (self, instance);
Ale jest błąd z ')'
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dzieje się tak ponieważ AI_UnequipArmor nie ma zmiennej dla instance (nie wiem jak to nazwać).
Działa to tylko AI_UnequipArmor(NpcInstance); i AI_UnequipWeapon(NpcInstance);


Jeśli używasz LeGo i Ikarusa, tutaj jest funkcja, jaką zrobił Splash (o ile dobrze pamiętam):

func void Unequip_Item(var C_NPC NPC, var int ITM)
{
    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(ITM));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(NPC), 7546560);
};

Link do tematu Splash'a.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
AI_UnequipWeapons i AI_UnequipArmor to nie są funkcje do stosowania w warunkach. Warunek zdejmowania przedmiotu? Nie ma takiego, nie mam pomysłu w jakiej sytuacji mógłby zostać użyty. Jeżeli masz na myśli nieposiadanie założonego jakiegoś przedmiotu to podejrzyj dialogi Meldora (opcja, w której mówi nam o sprzedaży ziela w Czerwonej Latarni) - warunek występujący w info tej opcji dialogowej wystarczy zaprzeczyć.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Bogdan Zwei
Hmm, Ikarus? LeGo? to jeszcze, jeszcze... i, emm... jeszcze, nie dla mnie. :lol2:

Skoro tak, to zrobię chyba stworzenie i usuniecie przedmiotu. Ale dzięki za pomoc :)
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

Warunek zdejmowania przedmiotów
#4 2014-08-01, 20:19(Ostatnia zmiana: 2014-08-01, 20:41)
W LeGo jest funkcja zdejmowania przedmiotów :lol:
oCNpc_UnequipItem(var c_npc slf, var int oCItemPtr)

&Splash
Mimo to liczą się chęci że zrobiłeś swoją :ok:
 

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Hmm, Ikarus? LeGo? to jeszcze, jeszcze... i, emm... jeszcze, nie dla mnie.  :lol2:
Hmm... dzięki, ale nie skorzystam :D
Kiedyś może się tym zajmę.
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
"Warunek do zdejmowania przedmiotu"? :huh:  :facepalm:
Czyli: Jeżeli postać nie ma przedmiotu to... ???
Jeżeli chodzi o to, to możesz spróbować tak:

var C_ITEM zbroja;
Npc_GetEquippedArmor (hero) = zbroja;
if (!Npc_HasEquippedArmor (hero) == zbroja)
{
return TRUE; // lub to co tam masz...
};


lub może po prostu:

if (!Npc_HasEquippedArmor (hero))
{
return TRUE; // lub to co tam masz...
};

Nie jestem pewny czy to pomoże, bo nie sprawdziłem. Jeżeli działa to liczę na  :ok:
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry