Gotowanie 2487 2

O temacie

Autor UrizielX

Zaczęty 1.04.2013 roku

Wyświetleń 2487

Odpowiedzi 2

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
Witam!
Mam problem z nowym monologiem. Wiem, że był podobny temat. Ale mam też pytania. Jak określić w monologu obiekt, który będzie posiadać monolog? Próbowałem w Spacerze, ale w kotle są opcje spania... Czy robi się nowy dialog? Prosiłbym o wytłumaczenie jak dodać monolog do konkretnego obiektu. Jak zrobić monolog to wiem, więc z tym nie będzie problemu.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Boże ludzie jest setki takich tematów,czy tak trudno ruszyć dupę i poszukać?
Tu masz temat http://themodders.org/index.php?/topic/17502-g1-rozne-monologi-w-jednym-vobie/page__p__1041475__hl__monolog__fromsearch__1#entry1041475
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Gotowanie
#2 2013-04-01, 23:57(Ostatnia zmiana: 2013-04-01, 23:59)
najprościej mówiąc to w onStatefunc wpisujesz funkcje która uruchamia monolog no nie :)

1)musisz zrobić zmienna
var int jaki_to_kurwa_przedmiot;w story globals (lub gdziekolwiek indziej poza funkcjami w plikach kompilowanych przed monologami)

2) w funkcjach uruchamiających monolog (każdy musi mieć osobna funkcje)

3) w funkcji na samej gorze dajesz (w spaniu)
jaki_to_kurwa_przedmiot = 1;(w jakimś garnku)
jaki_to_kurwa_przedmiot = 2;
4) zapamiętujesz ze 1 jest do spania a 2 do gara :)

5)teraz musisz edytować pliki dialogowe :)  po prostu dodając warunek

do plików spania
if(jaki_to_kurwa_przedmiot == 1){
    return 1;
}

a do garka

if(jaki_to_kurwa_przedmiot == 2){
    return 1;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry