Świat w 3D Max 9 1459 1

O temacie

Autor PrzemoRi

Zaczęty 6.05.2013 roku

Wyświetleń 1459

Odpowiedzi 1

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Otóż wpadłem na pewien ciekawy pomysł i ruszyłem do działania - z pomocą jednego z tutejszych tutków zapisałem swój zen jako mesh w formacie .3ds. Tak więc odpalam 3D max 9 32(na systemie 64) i klikam import>wybieram plik>syskakuje okienko z 2 kółkami i opcjonalnym ptaszkiem i co nie kliknę i tak się nic nie pojawia zawsze "improper file format".
Potem dowiedziałem się że trzeba pobrać plugin Kerax. Z strony http://krximpexp.sourceforge.net/ wybrałem 3ds max 2009 (32 bit) KrxImpExp-max2009-x86-Apr-13-2011.exe    1.8 MB    April 13, 2011 i zainstalowałem wskazując ścieżkę z zainstalowanym 3D Maxem czyli : C:\Program Files (x86)\Autodesk\3ds Max 9\. Pierwsze co uświadczyłem to błędy wyskakujące przy włączaniu: DLL <c:\Program Files (86)\Autodesk\3ds Max 9\stdplugs\0krx(reszta zmienia się przy każdym kolejnym)> is not made for this version of the program - not loading. Po pominięciu kilku takich błędów pod ikoną młotka faktycznie pojawia się pasek którym można importować .zen .asc .3ds etc. ale to i tak nie działa. Co powinienem zrobić?
 

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Dobra - wystraczyło zmienić na pasku z C++ na MAXScript i już modele się wczytują, choć mój świat nie - w trakcie wczytywania wywala błąd - Vertex index is out range while reading faces description. Vertex index: 10255 (allowable range 0.10254)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry