Parę pytań 2573 3

O temacie

Autor DarkeY

Zaczęty 22.02.2013 roku

Wyświetleń 2573

Odpowiedzi 3

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarkeY

Parę pytań
2013-02-22, 10:25(Ostatnia zmiana: 2013-02-22, 12:39)
Cześć,
Bawię się w tworzenie misji i mam parę problemów, jak dokładnie je napisać.
1 pytanie =
No to tak, gdy npc tą rozmowe mówi od razu[966DIA_Dregor_HELLO2_15_08] po [966DIA_Dregor_HELLO2_15_07], wiem że jest to prosta rzecz ale chcę otrzymać dokładną odpowiedź ^^ .
Muszę nową sekcje dodać.

Dam skrawek tej misji patrz na Edit
Spoiler
INSTANCE DIA_Dregor_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = Rekrutacja;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_02); //Mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_03); //Jak wiesz, jestem z obozu buntowników... Potrzebujemy nowych ludzi
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_04); //Wiem do czego zmierzasz...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_05); //Zgadzasz sie? Zaprowadze Cię do obozu i tam się ogarniesz
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_06); //Jakąś siłę chyba masz co nie? Przecież pracujesz w polu, wilki same się nie zabijają.
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_07); //Nie ma czasu do stracenia, ruszajmy!
Log_CreateTopic(TOPIC_Rekrutacja,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rekrutacja,LOG_RUNNING);                      
    B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Niejaki Dregor okazał się moim zbawieniem, mówi że w obozie zmienię swoje życie na lepsze. Cóż, zgodziłem się, a co to będzie się zobaczy potem...);
    AI_StopProcessInfos (self);
    self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self, DOMEK);
AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_08); //No to jesteśmy, pomów z Jorathem, on wszystko załatwi.
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Dregor zaprowadził mnie do domku w pobliżu jakiejś farmy. Powiedział abym pomówił z Jorathem, ma mi dać wyposarzenie.);
    B_GivePlayerXP (600);

};

Edit
Napisalem cos takiego, ale od razu gdy zaczyna biec do celu to mowi do mnie ze jestesmy i expa daje (pewnie musze If walnac aby zatrzymal funkcje az sie wykona w danym miejscu... Ale jak dodac If NPC doszedl do celu, to wtedy zagada
Z tym If Npc_ExchangeRoutine (self, DOMEK); mam crasha
Spoiler
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Dregor_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = Rekrutacja;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_02); //Mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_03); //Jak wiesz, jestem z obozu buntowników... Potrzebujemy nowych ludzi
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_04); //Wiem do czego zmierzasz...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_05); //Zgadzasz sie? Zaprowadze Cię do obozu i tam się ogarniesz
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_06); //Jakąś siłę chyba masz co nie? Przecież pracujesz w polu, wilki same się nie zabijają.
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_07); //Nie ma czasu do stracenia, ruszajmy!
Log_CreateTopic(TOPIC_Rekrutacja,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rekrutacja,LOG_RUNNING);                      
    B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Niejaki Dregor okazał się moim zbawieniem, mówi że w obozie zmienię swoje życie na lepsze. Cóż, zgodziłem się, a co to będzie się zobaczy potem...);
    AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self, DOMEK);
};

INSTANCE DIA_Dregor_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO3_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO3_Info()
{
AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_08); //No to jesteśmy, pomów z Jorathem, on wszystko załatwi.
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Dregor zaprowadził mnie do domku w pobliżu jakiejś farmy. Powiedział abym pomówił z Jorathem, ma mi dać wyposarzenie.);
    B_GivePlayerXP (600);
};
Edit 2
Tutaj tez gdy dojdziemy nic nie gada tylko sie gapi w moja strone jak debil
Spoiler
FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_02); //Mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_03); //Jak wiesz, jestem z obozu buntowników... Potrzebujemy nowych ludzi
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_04); //Wiem do czego zmierzasz...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_05); //Zgadzasz sie? Zaprowadze Cię do obozu i tam się ogarniesz
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_06); //Jakąś siłę chyba masz co nie? Przecież pracujesz w polu, wilki same się nie zabijają.
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_07); //Nie ma czasu do stracenia, ruszajmy!
Log_CreateTopic(TOPIC_Rekrutacja,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rekrutacja,LOG_RUNNING);                      
    B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Niejaki Dregor okazał się moim zbawieniem, mówi że w obozie zmienię swoje życie na lepsze. Cóż, zgodziłem się, a co to będzie się zobaczy potem...);
    AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self, DOMEK);
};

INSTANCE DIA_Dregor_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO3_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO3_Info()
{
If (Npc_GetDistToWP(self,DOMEK)<15)
{
AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_08); //No to jesteśmy, pomów z Jorathem, on wszystko załatwi.
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Dregor zaprowadził mnie do domku w pobliżu jakiejś farmy. Powiedział abym pomówił z Jorathem, ma mi dać wyposarzenie.);
    B_GivePlayerXP (600);
};
};
2 pytanie =
Czy jest jakiś kod na uruchomienie danej sekcji questa, czyli nie trzeba wykonywać zawsze misji od nowa aby sprawdzać czy dokładnie działają?
Bo w tej moejej misji trochę biegania jest, albo teleport do waypointa?
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odpowiem na drugie.
Questy zawsze trzeba robić od początku. Ale jeśli chcesz się tp'nąć do waypointa wystarczy w konsoli wpisać
Cytuj
goto waypoint NAZWA_WP
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, czekam na odpowiedzi dot. pytania 1 :) , piszecie questy, więc wiecie jak problem rozwiązać, proszę o pomoc ^^ .
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A ja mam inne zdanie, takie które padało już na forum multum razy mianowicie filmiki czipa 17 i wszystkie dialogi trybią! widzę że jesteś nowy napisz do mnie na gg ile będe potafił to pomogę niema co zaśmiecxać forum
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry