Nowa twarz i nowe ciało 4889 10

O temacie

Autor ChetnikPL

Zaczęty 18.01.2013 roku

Wyświetleń 4889

Odpowiedzi 10

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka,
Chyba był już kiedyś taki temat ale nie mogłem go znaleźć. Do rzeczy, chcę zrobić nową twarz bohatera (nie chodzi mi o podmienienie tekstury za pomocą GoMana tylko żeby twarz miała swój własny numer) oraz nowe ciało (to samo co w nawiasie). Czy mógłby mi ktoś napisać jak mogę to zrobić? tekstury mam już przygotowane. Z góry dzięki  :wink:
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Nowa twarz i nowe ciało
#1 2013-01-18, 19:30(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:31)
Znam chłopski sposób:
Sprawdzasz jaki numerek ma ostatnia twarz w folderze textures/NPCs/Head,
załóżmy że ostatnią twarzą jest twarz o numerku Hum_Head_V161_C0.tga.
Dodajesz teksturkę w formacie .tga z numerkiem 162 do tego folderu,
czyli np Hum_Head_V162_C0.tga.
i robisz tak samo dodając inne twarze, teraz musisz dać npctowi visual tej twarzy, działa to w G2 mniej wiecej w taki sposób że jak dasz tam gdzie masz numerek twarzy w skrypcie npca to wystarczy mu dać po prostu ten numerek 162.


Ciało dodajesz w taki sam sposób.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Nowa twarz i nowe ciało
#2 2013-01-18, 19:33(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:33)
Ale ja tak właśnie zrobiłem z twarzą i ciałem i to nie działa... Kiedyś pamiętam to jakoś robiłem że tak jak inne twarze np Hum_Head_V18_C0.tga (Bezimienny) to ma coś takiego:
Cytuj
FACE_N_Player
. To chyba trzeba zrobić w innym pliku tylko nie wiem w jakim  :[

EDIT: Tak jakby nazywanie twarzy czy coś...
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Nowa twarz i nowe ciało
#3 2013-01-18, 19:36(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:37)
Ale ja tak właśnie zrobiłem z twarzą i ciałem i to nie działa... Kiedyś pamiętam to jakoś robiłem że tak jak inne twarze np Hum_Head_V18_C0.tga (Bezimienny) to ma coś takiego:
Cytuj
FACE_N_Player
. To chyba trzeba zrobić w innym pliku tylko nie wiem w jakim  :[

EDIT: Tak jakby nazywanie twarzy czy coś...
Face_N_Player to w sumie to samo co numerek 18, czyli twarz bezimiennego. Zamień to po prostu na numerek twarzy i powinno działać, ewentualnie przekonwertuj teksturę .tga na .tex w GoManie i dodaj do _compiled.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Nowa twarz i nowe ciało
#4 2013-01-18, 19:41(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:42)
OK więc robię postać i w visual wpisuję coś takiego:
Cytuj
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 13,            0,         "Hum_Head_Pony",    FACE_N_163,   0,          NO_ARMOR);
i powinno działać? Dobra sprawdzę to...

EDIT: Wyskakuje błąd że nie ma takiego czegoś jak FACE_N_163  :[
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
OK więc robię postać i w visual wpisuję coś takiego:
Cytuj
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 13,            0,         "Hum_Head_Pony",    FACE_N_163,   0,          NO_ARMOR);
i powinno działać? Dobra sprawdzę to...
Niet, dajesz mu sam numerek:

Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 13, 0, "Hum_Head_Pony", 163, 0, NO_ARMOR);
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Nowa twarz i nowe ciało
#6 2013-01-18, 19:43(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:45)
OK sprawdzę tak jak mówisz, ale 13  z ciałem nie działa i jest tekstura działa kobiety  oO

EDIT: Nie działa! Mam texturę twarzy zombie Wrzoda i ciało kobiety w pończochach  :[
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
OK sprawdzę tak jak mówisz, ale 13  z ciałem nie działa i jest tekstura działa kobiety  oO
Może zacznij od innych numerków, i kombinuj z kompilacją tekstur do .tex i wrzucaniem ich do _compiled.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Według mnie to powinno być z tym nazywaniem twarzy, bo jak robiłem moda do Gothica II NK o GTA San Andreas to kiedy robiłem CJ (Carla Johnsona) to pamiętam że nazywałem jego twarz:
Cytuj
FACE_N_CJ
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Według mnie to powinno być z tym nazywaniem twarzy, bo jak robiłem moda do Gothica II NK o GTA San Andreas to kiedy robiłem CJ (Carla Johnsona) to pamiętam że nazywałem jego twarz:
Cytuj
FACE_N_CJ
Ja numeracją robiłem we wszystkich moich modyfikacjach, jest to nieco bezpieczniejszy sposób niż FACE_N_CJ ponieważ numeracja odnosi się do konkretnego pliku, zaś FACE_N wymaga chyba edycji pośrednika. Spróbuj z kompilacją do .tex, sądze że to pomoże.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ChetnikPL

Nowa twarz i nowe ciało
#10 2013-01-18, 19:54(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 20:41)
Mam problem mały bo mi GoMan coś odpalić nie chce. Kiedy go włączam pojawia się na pasku zadań ale nie ma okna...

EDIT: Żyjecie tam? Czekam na odpowiedź.

TAK ZNALAZŁEM !!! \_Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern i otwieramy plik "AI_CONSTANTS" !!! I tam nazywamy twarze i ciała :D  !!! Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry