[Gothic 2] Nowa grywalna postać 5367 10

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 28.11.2012 roku

Wyświetleń 5367

Odpowiedzi 10

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam. Zależy mi na stworzeniu nowej grywalnej postaci... Tylko nie wiem jak!
Pierwszą rzeczą, której nie umiem to zrobić, aby ta postać była od początku postacią grywalna, a druga rzecz to jak ustawić miejsce, w którym gra się zacznie. W jakim pliku jest to wpisane? Dodam, że próbowałem edytować plik PC_HERO, ale tam nie ma zdefiniowanego położenia startu gry...
 

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD

Rahim

[Gothic 2] Nowa grywalna postać
#1 2012-11-28, 13:32(Ostatnia zmiana: 2012-11-28, 13:44)
Witam. Zależy mi na stworzeniu nowej grywalnej postaci... Tylko nie wiem jak!
Pierwszą rzeczą, której nie umiem to zrobić, aby ta postać była od początku postacią grywalna, a druga rzecz to jak ustawić miejsce, w którym gra się zacznie. W jakim pliku jest to wpisane? Dodam, że próbowałem edytować plik PC_HERO, ale tam nie ma zdefiniowanego położenia startu gry...

Nie zajmuję się tym, aczkolwiek  gdybym się zajmował to jest kupa z tym związanych tematów i wystarczy tylko dobrze poszukać, jest lista tutoriali i tam wszystko znajdziesz.
Start postaci ustawia się spacerem, niezależnie czy to G1 czy G2.
Pozdrawiam~
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.


Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Hmmm... Tylko, że ja mam zrobiony nowy świat, a startpoint jest zdefiniowany do teleportu do świta starego... Mogę użyć tego startpointu od teleportu?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

[Gothic 2] Nowa grywalna postać
#4 2012-11-28, 15:24(Ostatnia zmiana: 2012-11-28, 15:27)
Nie rozumiem co masz na myśli. Ale właśnie przypomniałem sobie kim jesteś i szczerze mówiąc odechciewa mi się już odpisywać na twoje pytania. Weź czasami sam pomyśl/popróbuj, bo to już robi się irytujące.
Napisałeś już w problematyce 30 (!) tematów. Ja kiedy zaczynałem modding (też kiedyś zaczynałem od zmieniania tekstur gomanem) nie napisałem ani jednego, wszystkiego da się nauczyć patrząc na oryginalne pliki/inne mody.

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Trzeb poprostu usuąć starpointa i zrobić nowego w nowym świecie. Nie powie jak to zrobić, tak jak napisał Avallach robisz ogromnie mnóstwo tematów w problematyce. Ja też zaczynam naukę moddingu , w problematyce stworzyłem jeden temat. Mogę się założyć że chociaż na połowe swoich pytań odpowiedzi znajdziesz w tutkach, na te też.
Z mijej strony to koniec
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Alternatywnie możesz zamiast PC_HERO w ini wpisać inne instance, jednak to się wiąże z edycją monologów etc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Alternatywnie możesz zamiast PC_HERO w ini wpisać inne instance, jednak to się wiąże z edycją monologów etc.

Próbowałem kiedyś tego sposobu, za dużo roboty. Najłatwiej po prostu zmienić wygląd PC_Hero itd.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Niekoniecznie, wiem jak to zrobić bardzo prosto, wystarczy jedna stała i edycja instance PC_Hero; aczkolwiek nie dam sobie głowy uciąć czy zadziała, jednak na chłopski rozum - powinno.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Trzeb poprostu usuąć starpointa i[...]
Nie, trzeba po prostu mieć mózg do takich rzeczy.
Gimbaza się do tego znowu dobiera z zerową wiedzą i zamiast samemu spróbować poszukać najprostszych podpowiedzi to o każde gówno piszą na forach i ludziom dupę trują a o nadszarpniętych nerwach już nie wspomnę.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Niekoniecznie, wiem jak to zrobić bardzo prosto, wystarczy jedna stała i edycja instance PC_Hero; aczkolwiek nie dam sobie głowy uciąć czy zadziała, jednak na chłopski rozum - powinno.

Sposób z instance jest trudny dlatego że nie działa  :lol:  Testowałem na Gothic 1 wczoraj nawet i sypały błędy. Nie ma co kombinować z instance, lepiej zrobić to sprawdzonym sposobem zmiany wyglądu wg. mnie.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry