Świat się tnie! 2690 4

O temacie

Autor Maciejka

Zaczęty 3.10.2012 roku

Wyświetleń 2690

Odpowiedzi 4

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
Użytkownicy, w g2nk dodałem świat Koloni Karnej z g1 lecz trochę urozmaiciłem dodałem klasztor Innosa z zmienionymi teksturami. Oraz dodany został zmodyfikowany w blenderze Helmowy Jar z WP miedzy innymi dodane góry (skalowany kamień z gothic), brama i kawałek muru. Myślę, że ważne jest też to że z world z g1 zen konwerter do g2 potem wczytać już w 2 i zapisać uncompiled zen (żeby mieć vob'y). Sam mesh świata powstał z mesh'ów z g1 kilka przeniesionych na surowo a kilka edytowanych w spacerze i zapisanych. Wszystko jeszcze do zena i MACROS. Potem gdy potrzebowałem coś z edytować to tylko mesh i compiled world tylko z outdoor. I wszystko ładnie ale helomowy  jar się tnie jak holera. FPS'y spadają do 5-12 masakra, lecz Jar zawsze się tnął. Jeszcze raz próbowałem MACROS lecz dla tych co się bawią blenderem albo maxem to wiedzą, że surface jest podzielony na dwie części i po macrosie ta część od strony morza jest taka jakby się w niej kompilowało indoor . Ogólnie sam zen świata mam gotowy tak jak chcę ale Helmowy Jar się tnie. I teraz moje pytanie jak do jasnej ... zrobić aby się nie zacinał. Z góry dzięki i rozdaje propsy za pomoc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może za dużo trójkątów ma?

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy

Maciejka

Świat się tnie!
#2 2012-10-03, 15:07(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 15:22)
Nie HJ ma około 20 tys, żaden z moich mesh'ów i tych od twórców nie ma więcej niż max. A z tego co mi wiadomo spacer mesh obsługuje około 60 tys. Aha może to ważne ale jak mówiłem o dwóch częściach surface to u mnie jest podzielny na dwa pliki 3ds.

/edit: Źle się wyraziłem napisałem moich chodziło mi o te nie oryginalne, zrobione amatorsko. No bo od zera ja ich nie robiłem są z takich miejsc jak tutejsze targowisko albo za pozwoleniem.
 

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
Panie i panowie, oficjalnie jestem idiotą. Wstawiłem za dużo świateł dynamicznych wewnątrz i na zewnątrz. Usunąłem 4 i już fps nie spadają poniżej 15 teraz usunąlem to co konieczne i jest git. A z tym emo hmm faktycznie możliwe . Ale proszę nie zamykać tematu i jak ktoś będzie wiedział dlaczego po MACROS robi się emo to niech napisze.
 

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy

Maciejka

Świat się tnie!
#4 2012-12-01, 19:57(Ostatnia zmiana: 2012-12-01, 19:57)
Dobra można zamknąć coś było z 3ds'mi i było źle, już naprawiłem te pliki i jest git.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry