Blender - Tworzenie wody 3520 4

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 24.11.2012 roku

Wyświetleń 3520

Odpowiedzi 4

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Ostatnio pomyślałem sobie że fajnie było by mieć w swoim modzie małe jeziorko a nawet morze.Zrobiłem prostą wysepke i duzy plane pod nią tak na próbe zrobieni morza.Dałem texture wody tylko że gdy chce to sprawdzić w spacerze to bezi chodzi po wodzie o.O.Co robie źle ?
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
po pierwsze primo: Nie ten dział
po drugie primo: Ten problem był poruszany setki razy
po  trzecie primo: Też uważam że fajnie było by mieć w swoim modzie małe jeziorko a nawet morze

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobrze mistrzu szukałem na forum nie znalazłem więc napisałem własny temat a ty zamiast przekierować mnie do owego lub napisać mi jak to zrobic próbujesz zaimponować swoja riposta na moją wypowiedź.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Blender - Tworzenie wody
#3 2012-11-24, 11:57(Ostatnia zmiana: 2012-11-24, 11:58)
 

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
No nie a tamten nie mógł tak odrazu tylko musiał pisać swoje wywody na ten temat.


Dziekuje , temat do zakmnięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry