Własne wayponty 6057 14

O temacie

Autor TheFallen2010

Zaczęty 19.07.2012 roku

Wyświetleń 6057

Odpowiedzi 14

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
Cholera cały czas czegoś potrzebuje ;p . No ale cóż tym razem mam pytanie odnośnie waypontów. Czy da się stworzyć własne ścieżki? I jeśli tak to jak. Jeśli to pytanie się już pojawiło to przepraszam za zaśmiecanie forum a jeżeli ta sprawa dotyczy skryptów a nie spacera to również sory.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Własne wayponty
#2 2012-07-19, 21:27(Ostatnia zmiana: 2012-07-19, 21:28)
https://www.youtube.com/watch?v=ub7QfOZ107U


tutaj masz większość wyjaśnione, obejrzyj se to i będziesz wiedział, ogólnie to tutaj większość o levelu jest (takich tutków nawet tutaj na forum nie brakuje)

PS. alexior, ale się załapałeś na posta  :lol2:
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Mi też się bardzo przyda, bo jak stworzyć jakiś nowy obóz na zadupiu, mając powiedzmy jednego way, a ludzi ze 20 ^^  Po propku leci :D
 

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
Piękne dzięki za help:D
 

Pan Paradox

Pan Paradox

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Pan Paradox

Własne wayponty
#5 2012-10-11, 22:09(Ostatnia zmiana: 2012-10-11, 22:10)
Witam
Stworzyłem w spacerze 3 swoje waypointy. (TEST1, TEST2, TEST3 ) według tego filmiku >
https://www.youtube.com/watch?v=p0rL16GxC5Q
i wyłączyłem spacer.
Wszedłem do gry ale tych waypointów wogule tam niebyło.
Zrobiłem nawet paczke z modem i dodałem zmodyfikowany świat i też się niepojawiły.
W spacerze te waypointy są ale w modzie ich niema
Czego to przyczyna ?
 
Jak przejść Gothic'a w 18 minut

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=mYSiaYnkFtM

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zaznacz Reparse Scripts?  :ayfkm:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zaznacz Reparse Scripts?  :ayfkm:
Dla zena? :ayfkm:  ?
Lepiej niech podmieni oryginał i wyłączy paczki vdf.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Pan Paradox

Pan Paradox

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem dla sprawdzenia identyczne waypointy w ten sam sposób w NewWorld.zen i wszystko pięknie śmiga. A w OldCamp.zen nieidzie zrobić. Od czego to jest zależne ? Dlaczego tak się dzieje ?
 
Jak przejść Gothic'a w 18 minut

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=mYSiaYnkFtM

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Własne wayponty
#9 2012-10-11, 23:13(Ostatnia zmiana: 2012-10-11, 23:14)
Skoro zrobiłeś te waypointy i widać w Spcerze, to:
- albo używasz oryginalnego zena,
- albo zmieniłeś nazwę z OldCamp.zen (zakładam, że o niego chodzi) na inną, przez co gra nie wykrywa zmodyfikowanego zena, tylko oryginalny,
- nie zapisałeś zena pod inną nazwą podczas zapisu w Spacerze, a po zapisaniu nie zmieniłeś nazwy na właściwą (OldCamp.zen),
- czy w pliku konfiguracyjnym masz ustawione, żeby włączył się OldCamp.zen?

Pan Paradox

Pan Paradox

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po postawieniu tych waypointów w spacerze zapisałem zen pod inną nazwa poczym wszedłem w folder zapisu, usunąłem OldCamp.zen a następnie zmieniłem nazwe mojego nowego zena na OldCamp.zen czyli innymisłowy podmieniłem go.
Masz na myśli plik konfiguracyjny .ini ? Nic tam niezmieniałem poza zmianą nazwy pliku .mod
Jak ustawić żeby włączył się oldcamp.zen ?
 
Jak przejść Gothic'a w 18 minut

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=mYSiaYnkFtM


Pan Paradox

Pan Paradox

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak.

Po ustawieniu world=OldCamp.zen i włączeniu moda mam czarny ekran. Czemu tak ?
 
Jak przejść Gothic'a w 18 minut

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=mYSiaYnkFtM

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A w jakim katalogu masz tego zena? Możliwe, że trzeba z przodu dopisać coś jeszcze. Jak masz Worlds\jakis_katalog\OldCamp.zen to world=jakis_katalog\OldCamp.zen

Pan Paradox

Pan Paradox

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie tak trzeba było zrobić, dopiero nad ranem na to wpadłem. Dzięki za pomoc
 
Jak przejść Gothic'a w 18 minut

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=mYSiaYnkFtM


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry